Job expirat
Responsabilitati:
Specialistul de loializare si retentie va actiona telefonic, prin preluarea apelurilor de la (inbound) sau prin generarea de apeluri catre (outbound) clientii care intentioneaza sa renunta la unul sau mai multe produse UPC.
Dezvolta proactiv relatia cu clientul prin intelegerea si raspunsul adecvat la solicitarile clientului (intern si/sau extern); anticipeaza si ofera solutii optime nevoilor clientilor; pune pe primul loc satisfactia clientului;
Lucreaza cu baze de date si aplicatii de management a relatiei cu clientul;
Mentine si promoveaza valorile organizatiei promovand etica in activitatile profesionale pe care le desfasoara;
Indeplineste obiectivele si sarcinile zilnice primite de la superiorul direct.
Cerinte:
Studii medii;
Minimum 6 luni experienta in servicii de relatii cu clientii;
Nivel bun al limbii engleze scrise si vorbite;
Abilitati de operare PC;
Orientare catre client;
Etica si integritate;
Abilitati de rezolvare a problemelor;
Excelente abilitati de comunicare; este flexibil, deschis la sugestii;
Abilitati bune de negociere si vanzare, se descurca in situatii dificile, conflictuale;
Abilitati de lucru cu aplicatiile/sistemele;
Organizat, atent, respecta termenele.
UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.156.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)
Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. (www.lgi.com)