Job expirat
Specialistul de retentie si ofertare va actiona telefonic, prin preluarea apelurilor de la (inbound) sau prin generarea de apeluri catre (outbound) clientii care solicita o oferta speciala pentru produsele UPC.
Dezvolta proactiv relatia cu clientul prin intelegerea si oferirea raspunsului adecvat la solicitarile clientului (intern si/ sau extern);
Anticipeaza si ofera solutii optime nevoilor clientilor; pune pe primul loc satisfactia clientului;
Lucreaza cu baze de date si aplicatii de management a relatiei cu clientul;
Mentine si promoveaza valorile organizatiei promovand etica in activitatile profesionale pe care le desfasoara;
Indeplineste obiectivele si sarcinile zilnice primite de la superiorul direct.
Studii medii;
Minimum 6 luni experienta in servicii de relatii cu clientii;
Nivel bun al limbii engleze scrise si vorbite;
Abilitati de operare PC;
Orientare catre client;
Etica si integritate;
Abilitati de rezolvare a problemelor;
Excelente abilitati de comunicare; este flexibil, deschis la sugestii;
Abilitati bune de negociere si vanzare, se descurca in situatii dificile, conflictuale;
Abilitati de lucru cu aplicatiile/sistemele;
Organizat, atent, respecta termenele.
UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.