Job expirat
Implementare program software la clienti din Bucuresti si din toata tara, ceea ce implica analiza flux informational la client, configurarea aplicatiei, training si suport tehnic;
Asigurarea mentenantei la client.
1.Experienta de lucru cu clientii;
2.Experienta minim 5 ani in implementarea aplicatiilor economice;
3.Cunostinte avansate de salarizare (Legislatie,Salarizare publica/privata):declaratia 112,fise fiscale, concretizate in experienta relevanta;
4.Cunostinte solide SQL;
5.Disponibilitate pentru deplasari in tara (perioade scurte de timp).
1.Recunoasterea valorii personale si o reala oportunitate de cariera;
2.Salariu motivant;
3.Bonusuri pentru rezultate in termenul scontat si pentru performanta;
4.Mediu de lucru placut;
5.Lucrul intr-o echipa tanara si de valoare.
RSC este unul din cei mai importanti furnizori de solutii IT personalizate pentru domeniul de sanatate romanesc.
RSC si-a diversificat continuu activitatea, pe langa dezvoltarea si implementarea de solutii informatice destinate sectorului de sanatate, compania oferind solutii integrate si servicii profesionale specializate, in conformitate cu cerintele clientilor.
RSC promoveaza si recunoaste valoarea angajatului in cadrul organizatiei. Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa experimentata, sa lucrezi alaturi de specialisti, sa cunosti solutii moderne, esti invitat sa aplici la acest anunt si vei fi tratat cu toata atentia.