Job expirat
- Gestionarea documentelor aferente procesului de salarizare si administrare de personal;
- Asigurarea formalitatilor referitoare la angajari, modificari contractuale si incetare a raporturilor de munca;
- Transmiterea in REVISAL a tuturor modificarilor contractuale in termenele specificate de legislatie;
- Monitorilzarea permanenta a schimbarilor legislative in domeniu;
- Operarea in aplicatia software a modificarilor referitoare la salarii, prime si bonusuri, concedii medicale, angajari si incetari contracte de munca si derularea procesului de salarizare;
- Verificarea calculului salarial si pe cel al contributiilor salariale;
- Verificarea si transmiterea declaratiei 112;
- Pregatirea si furnizarea documentelor solicitate de angajati;
- Programarea controlului de medicina muncii pentru salariatii companiei;
- Furnizarea de informatii si documentele solicitate de angajati
- Studii superioare;
- Cunostinte de legislatie in domeniul salarizarii si a raporturilor de munca;
- Experienta in resurse umane – minim 1 an (administrare de personal, payroll);
- Cunostinte foarte bune operare PC (Office);
- Cunoasterea unor aplicatii de resurse umane prezinta avantaj;
- Abilitati foarte bune de comunicare;
- Capacitate de lucru cu termene limita;
- Confidentialitate.
Romstal Group este un grup de firme cu capital mixt, romano-italian, format din noua companii de prestigiu din domeniul comercializarii instalatiilor pentru constructii, productiei de tubulatura din materiale plastice, vanzarii de automobile, leasing, consultanta si brokeraj: Romstal Imex, Valrom Industrie, Romstal Leasing, Ink Consultanta si Brokeraj, Belform, Autoklass.