09-09-2014 | EXPIRA LA 09-10-2014
Job expirat
• Primeste, analizeaza, selecteaza si raspunde la cererile de informatii venite din partea presei in termenul solicitat de catre acestia, in concordanta cu procedurile agreate intern;
• Indeplineste rolul de principala sursa de informare pentru toate contactele de presa care solicita date despre companie;
• Colaboreaza cu ceilalti membri ai echipei de comunicare corporativa pentru a alinia mesajele si activititatile, atunci cand este cazul;
• Contribuie la planurile strategice de Relatii Publice, in colaborare cu Managerul pentru Relatia cu presa si Comunicare Externa ;
• Obtine interviuri si alte oportunitati de expunere media si/sau de comunicare externa, pentru oficiali ai companiei;
• Initiaza materiale in presa (comunicate de presa, interviuri, advertoriale, stiri TV/radio, print & online) care sa contribuie la mentinerea si consolidarea imaginii companiei si a indicatorilor de brand;
• Primeste, filtreaza si organizeaza cereri de interviuri din partea presei in scopul livrarii mesajelor cheie ale companiei prin canale specifice, armonizand obiectivele companiei cu interesul public;
• Elaboreaza comunicatele de presa (in limba engleza si in limba romana), materiale de Relatii Publice, Q&As si altele, cu scopul de a le remite catre canalele de comunicare relevante;
• Stabileste termene limita pentru activitatile de relatii publice (legate de relatia cu presa & comunicarea externa) si transmite materialele de presa/online media;
• Coordoneaza fluxul de comunicare spre si de la adresa mediarelations@cosmote.ro sau alte conturi pentru comunicarea externa, astfel incat sa asigure oferirea unui raspuns in timp optim si in conformitate cu procedurile agreate intern;
• Coordoneaza si implementeaza comunicarea online, stabileste & mentine relatia cu presa online & social media relevanta;
• Implementeaza proiectele si campaniile de social media, dupa ce obtine aprobarile necesare de la superiorul direct;
• Participa activ in activitatile de actualizare a paginilor de internet ale companiei, in relatie cu zona de comunicare corporativă;
• Realizeaza, impreuna cu colegii din department si cu consultantii subcontractati, managementul canalelor de social media ale companiei (ex: paginile Facebook, Linkedin, Twitter etc.);
• Participa activ in prevenirea si gestionarea crizelor de comunicare, sub supervizarea managerului de departament, conform procedurilor interne si a indicatiilor primite;
• Mentine legatura cu agentia de Relatii Publice sau alti consultanti in cadrul unor proiecte specifice, in scopul coordonarii si monitorizarii activitatii acestora in concordanta cu conditiile contractuale;
• Introduce contacte din presa in baza de date in scopul actualizarii acesteia;
• Contribuie la realizarea prezentarilor de companie si a altor materiale legate de activitatea companiei in scopul alinierii mesajelor cheie si al mentinerii reputatiei;
• Implementeaza activitati de relatii publice cum ar fi: conferinte de presa, impreuna cu ceilalti colegi implicati, din acelasi departament, in scopul sustinerii unor comunicari externe adecvate (ex: lansari de produse, proiecte etc);
• Inregistreaza in baza de date sau sistemele specifice facturile primite, deconturi si alte documente de natura financiara in scopul monitorizarii bugetului Diviziei Comunicare Romania
• Participa la pregatirea rapoartelor de acoperire in presa in scopul centralizarii si cuantificarii rezultatelor;
• Redacteaza materiale de relatii publice precum comunicate de presa, anunturi catre presa, profil de companie, mape de presa etc. in scopul sustinerii unei comunicari externe adecvate;
Dacă doreşti să devii membru al echipei noastre, asteptam cu interes CV-ul tău.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.
• Studii superioare in domeniul Marketing/ Relatii Publice/ Comunicare
• Cel putin 3-5 ani de experienta in activitati de relatii publice intr-o organizatie multinationala similara
• Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet browsing – nivel mediu;
• Cunostinte limba engleza (scris si vorbit) – nivel avansat;
• Cunostinte ale principiilor, tehnicilor si strategiilor de PR si afaceri corporative & mediu & social media – nivel avansat ;
• Cunostinte de Project Management – nivel mediu;
• Abilitatea de a planifica si organiza activitati, de a stabili prioritatile;
• Abilitate de a respecta termene limita ;
• Atitudine pozitiva;
• Integritate;
• Adaptabilitate;
• Comunicare verbala si in scris,
• Cooperare;
• Flexibilitate;
• Planificare si prioritizare;
• Atentie la detalii;
• Proactivitate.
Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...