13-11-2013 | EXPIRA LA 13-12-2013
Job expirat
Promoveaza imaginea companiei, a produselor si serviciilor prin implementarea proiectelor si a evenimentelor desemnate.
- Dezvolta si implementeaza conferintele anuale de vanzari ale companiei sau alte evenimente interne, conform termenelor limita si bugetului agreat.
- Realizeaza actiuni specifice de Comunicare interna si externa in scopul dezvoltarii si implementarii evenimentelor interne pentru angajati precum conferinte regionale de vanzari, evenimente de motivare (ex: petrecere Craciun etc.)
- Asigura managementul stocurilor de cadouri corporate si coordoneaza productia acestora prin structura de Achizitii pentru a asigura disponilbitatea stocului in concordanta cu nevoile estimate si cu procedurile agreate intern.
- Implementeaza evenimente externe corporative, din aria de responsabilitati (evenimente B2B, sponsorizari, parteneriate, expozitii, targuri, etc.) in scopul de a motiva angajatii si a pastra o relatie profesionala buna cu partenerii de afaceri.
- Dezvolta si implementeaza campaniile sezoniere de cadouri corporate (Craciun, Paste, 1-8 Martie, etc., in concordanta cu strategia companiei), atat pentru angajati cat si pentru partenerii de afaceri, pentru a motiva angajatii si a pastra o relatie profesionala buna cu partenerii de afaceri.
- Implementeaza activitati de PR si evenimente la nivel local, conform planului si termenului limita stabilit.
- Analizeaza rapoartele agentiei de PR si surse independente, creaza rapoarte si prezentari pentru management in scopul monitorizarii zilnice a activitatilor de Comunicare Interna si evenimente.
- Creaza si actualizeaza prezentari ale companiei pentru diferite proiecte sau evenimente cu scopul de a informa si de a promova imaginea companiei.
- Coordoneaza si implementeaza programele de sponsorizare si de CR ale companiei, in concordanta cu strategia de sponsorizare si CR si cu obiectivele acesteia.
- Redacteaza si publica in sectiunile de presa din Internet/ Intranet informatii in legatura cu comunicate de presa sau alte materiale in scopul actualizarii continue a acestora.
- Genereaza noi idei pentru articole, comunicate de presa, evenimente, etc. pentru a asigura coordonarea si consistenta cu imaginea dorita de companie; prezinta ideile in fata managementului.
- Este responsabil de pastrarea si actualizarea bazele de date cu fise scrise, fotografii, filme despre companie (pozele reprezentantiilor din magazine, manageri, produse, etc).
- Tine legatura cu agentiile de PR, agentiile de monitorizare, organizatorii de evenimente, etc. pentru a asigura finalizarea proiectelor in timp si in bugetul agreat.
- Dezvolta si implementeaza productia revistei angajatilor, interactioneaza cu cititorii revistei prin intermediul casutei postale electronice special create, implementeaza concursurile din revista pentru angajati conform planurilor de activitate ale departamentului de Comunicare Interne.
- Asigura distributia revistei in companiile din Grup si in randul tuturor angajatilor Germanos in scopul informarii acestora.
- Realizeaza materiale pentru revistele interne ale Grupului, conform strategiei de Comunicare interna.
- Asigura confidentialitatea si siguranta informatiilor folosite pe parcursul indeplinirii responsabilitatilor postului in conformitate cu procedurile agreate intern.
- Furnizeaza toate materialele, documentele/ implementeaza proiecte dupa obtinerea tuturor aprobariilor necesare de la superiorul imediat.
Studii:
- Diploma studii superioare, preferabil in domeniul Marketing / Relatii Publice / Comunicare
Experienţa în muncă:
- 3-5 ani de experienta in activitati de relatii publice intr-o organizatie multinationala similara;
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Cunostinte pachet de aplicatii Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet browsing – avansat;
- Cunoasterea limbii engleze (scris si vorbit) – avansat ;
- Abilitati excelente de comunicare orala si scrisa atat in limba romana cat si in engleza;
- Cunostinte in aria Management de proiect – avansat.
- Abilitate de a planifica si organiza activitati, de a stabili prioritatile;
- Abilitate de a respecta termene limita.
Postul este pe perioadă nedeterminată.
Dacă regasesti multe aspecte comune cu profilul tau si doreşti să devii membru al echipei noastre, asteptam cu interes CV-ul tău.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.
Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...