Job expirat
Planifică şi implementează proiecte complexe de resurse umane având teme diferite de dezvoltare organizaţională cum ar fi: managementul performanţei, sondajul de implicare, schema de recunoastere internă, design şi diagnoză organizaţională
Dezvoltă propuneri de proiecte, planuri, prezentări, materiale de proiect pe baza cercetărilor pe diferite subiecte şi teme în rândul angajaţilor
Sprijină îmbunătăţirea calităţii proiectelor de schimbare organizaţională, face recomandări şi include feedback-ul primit privind iniţiativele propuse
Identifică şi negociază termenele, etapele intermediare şi resursele necesare îndeplinirii obiectivelor şi gestionează bugetele alocate proiectelor
Colaborează şi oferă training/facilitare în cazurile în care este necesar pentru a sprijini procesele de schimbare
Realizează planurile de comunicare ale proiectului şi elaborează materialele de comunicare legate de proiect
Studii universitare; constituie un avantaj studiile postuniversitare / master în domeniul resurselor umane
Minim 5 ani de experienţă relevantă în resurse umane (managementul schimbării, dezvoltare organizaţională şi comunicare pe proiecte)
Cunoştinţe temeinice ale practicilor de resurse umane
Abilităţi interpersonale excelente
Bune abilități de organizare și planificare
Capacitate de concentrare şi de realizare a mai multor sarcini simultan
Entuziasm si dinamism
Cunoştinţe bune de limba engleză- scris si vorbit
Cunoştinţe foarte bune de MS Office – Word, Excel, Powerpoint
Provident Financial România este o instituţie financiară nebancară înregistrată în Registrul General al Băncii Naţionale a României şi specializată în acordarea de împrumuturi de valoare mică, pe termen scurt, direct la domiciliul clienţilor. Compania este parte a grupului britanic International Personal Finance (IPF), lider internaţional în furnizarea de credite de consum la domiciliu. IPF are peste două milioane de clienţi şi peste 5.000 de angajaţi care lucrează împreună cu aproximativ 30.000 de reprezentanţi în şapte ţări, pe două continente.