30-10-2014 | EXPIRA LA 29-11-2014
Job expirat
Reţine clienţii care îşi declară intenţia de a rezilia contractul de servicii încheiat cu TELEKOM , respectând procedurile de lucru în vigoare;
Pregăteşte informaţiile necesare procesului de negociere în vederea reţinerii clienţilor, utilizând bazele de date disponibile în sistemele IT;
Contactează clienţii care solicită rezilierea contractului de servicii în termenul prevazut în instrucţiunile de lucru;
Identifică motivul solicitării de reziliere. Găseşte soluţii pentru a păstra clienţii în reţea şi pentru a servi atât în interesul clienţilor cât şi al companiei. Utilizează toate informaţiile şi resursele disponibile în scopul reţinerii clienţilor în reţeaua Telekom;
Identifică corect solicitările clienţilor, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului;
Promovează produsele şi serviciile Romtelecom în toate apelurile eligibile;
Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor;
Solicită ajutorul şefului de tură/compartiment/departament ori de câte ori rezolvarea solicitărilor clienţilor depăşesc competenţa proprie poziţiei de operator telesales retenţie;
Periodic se va autoevalua pentru a identifica nevoile de instruire. Va permite şefului de compartiment/departament să îi evalueze periodic cunoştinţele în scopul asigurării îndeplinirii sarcinilor de serviciu la standardele stabilite la nivelul companiei;
Aplică şi respectă valorile Telekom.
Educatie
Studii medii/ superioare
Experienta
Experienta in sfera vanzarilor si relatiilor cu clientii este considerata un avantaj.
Cunostinte PC
Cunoştinţe despre produsele şi serviciile Telekom, cunoştinţe PC.
Competente / Abilitati
Entuziasm
Abilitati de negociere şi vânzare,
abilităţi de comunicare,
abilităţi de ascultare,
abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă,
capacitatea de a crea un climat de lucru în echipă,
autocontrol, stabilitate emoţională,
capacitatea de adaptare a comportamentului şi abordare la situaţia dată,
capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru.
Capacitate de a lucra în condiţii de stres;
Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.