Job expirat
•Realizeaza si trimite oferte tehnice pentru solicitarile inregistrate (forme de asigurare ce nu au implementate solutii de calcul automat);
•Reprezinta suport tehnic pentru call-center - crearea unui knowledge-base pentru asigurarile non-life;
•Mentine in permanenta legatura cu celelalte departamente;
•Desfasoara activitati de monitorizare a comenzilor si a platilor;
•Mentine portofoliul de clienti actuali si se ocupa de dezvoltarea acestuia;
•Participa la solutionarea eventualelor probleme reclamate de clienti;
•Comunica telefonic cu clientii;
•Studii superioare (absolvent sau in curs);
•Operare PC (MS Office: Word, Excel, Outlook, Browser Internet);
•Limba engleza: nivel mediu/avansat.
•Abilităţi de comunicare, organizare si planificare;
•Orientare spre obiective şi rezultate;
•Program de integrare intr-o echipa tanara si dinamica;
•Acces la ultimele tehnologii si echipamente IT;
•Acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera;
Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.
eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.
In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.