Specialist Suport

Telekom Romania Communications S.A.

02-03-2016 | EXPIRA LA 01-04-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raporteaza catre: Supervisor Suport Proiecte Regiunea Sud/ Directia Executiva Operatiuni si Tehnologie Romania
SCOP: Introducerea in aplicatia E-Procurement a comenzilor pentru proiectele de dezvoltare retea pasiva Telekom, introducerea in sistemul Oracle a bonurilor de materiale pentru transferul materialelor la antreprenorii de lucrari retea pasiva, introducerea in Oracle a situatiilor de lucrari executate si confirmate si a atasamentelor de materiale utilizate pentru proiectele de retea pasiva.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

• Emite si introduce comenzi in aplicatia E-Procurement pentru lucrari civile:
• Urmăreşte stadiul aprobărilor in E-Procurement şi informează şeful ierarhic în cazul în care în termen de 5 zile comenzile atribuite nu sunt aprobate;
• Inregistrează si introduce în aplicaţia E-Procurement devizele pentru Note de Comanda suplimentare dupa ce sunt semnate de către cei abilitaţi. Notele de Renuntare le inregistreaza, pastreaza o copie pe care o arhiveaza si le inainteaza la functiunea Achizitii;
• In cazul depistării unor neconcordanţe sau erori în devize, sesizează şeful ierarhic şi managerul de proiect pentru efectuarea corecţiilor;
• Realizeaza transferul materialelor catre constructori:
• Solicita structurii ce asigura controlul stocurilor deschiderea in sistemul Oracle a locatorului aferent pentru fiecare proiect si antreprenorul desemnat;
• Initiaza in sistemul Oracle cererile de transfer materiale catre constructorul desemnat pentru executia fiecarui proiect, conform listei de materiale din deviz si solicitarii dirigintilor si a managerilor de proiect;
• Inchide activitatea in aplicatia Pegasus pentru proiectele pentru care s-au initiat bonuri de materiale;
• Ruleaza zilnic, din aplicatia Oracle, raportul privind starea bonurilor de materiale initiate;
• Primeste, in aplicatia Oracle, bonurile de restituire materiale de catre constructori, bonuri intocmite din Depozit;in cazul in care procesele verbale de restituire materiale nu contin erori, tranzactioneaza in sistemul Oracle, bonurile de restituire materiale aferente;transmite catre gestionarii de depozite unde se fac retururile de materiale bonurile tranzactionate;
• In cazul in care procesele verbale de restituire materiale nu sunt in concordanta cu locatorii proiectelor, tranzactioneaza materialele respective intre locatorii constructorului, in vederea acoperirii bonurilor de restituire materiale initiate in sistemul Oracle.
• Primeste atasamentele de materiale pentru lucrari civile intocmite de constructori;verifica urmatoarele date: denumire constructor, cod proiect, denumire proiect, locator, cod locatie, codurile si denumirile materialelor si exitenta semnaturilor constructor, diriginte si manager de proiect;
• In cazul depistării unor neconcordanţe sau erori în documentele primite sesizează dirigintele, managerul de proiect si constructorul pentru efectuarea corecţiilor;
• Introduce atasamentele de lucrari in aplicatia Oracle si apoi arhiveaza documentele pe hartie;
• Colaboreaza cu structura ce asigura controlul stocurilor pentru confirmarea de catre constructori a stocurilor de materiale aflate in posesia lor;trimestrial ruleaza din aplicatia Oracle raportul “Stoc pe gestiune si locator”, in format PDF, si transmite individual, prin e- mail, fiecarui constructor, acest raport, in vederea confirmarii;
• In cazul depistarii unor neconcordante sau erori in situatiile de lucrari sesizeaza dirigintele si managerul de proiect pentru efectuarea corectiilor;
• La cerere, furnizeaza informatii referitoare la receptia situatiilor de lucrari managerilor de proiect si dirigintilor de santier;
• Intocmeste rapoarte de activitate;


CERINTE

• Studiile superioare în domeniul tehnic sau economic;
• Minim 2 ani de experienta in domeniul telecomunicatiilor.
• Bune cunostinte de operare in ORACLE pe sesiunile de lucru specifice activitatii;
• Bune cunostinte de lucru in aplicatia Pegasus;
• Foarte bune cunoştinţe de operare PC în programele MS Office;
• Corectitudine, onestitate, iniţiativă;
• Orientare catre client;
• Orientare catre rezultate;
• Abilităţi de lucru în echipă;
• Bune abilităţi de comunicare;


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.