28-04-2014 | EXPIRA LA 28-05-2014
Job expirat
Descrierea postului:
• Preia in administrare noile servicii implementate de catre Inginerii Solutii Tehnice B2B
• Monitorizeaza buna functionare a serviciilor oferite clientilor B2B din portofoliul departamentului
• Preia si trateaza conform procedurilor interne sesizarile aparute prin email, telefonic sau din sistemul de monitorizare
• Respecta procedurile interne de comunicare cu clientul
• Dezvolta/implementeaza la cererea superiorului sisteme si aplicatii de monitorizare si suport specifice activitatii departamentului
• Cu acordul superiorului direct implementeaza/reconfigureaza/upgradeaza servicii si echipamente oferite clientilor impreuna cu sau la cererea inginerilor solutii tehnice
• Asigura securitatea resurselor interne ale departamentului pe care le are in administrare
• Raporteaza superiorului direct orice problema cu implicatii majore in activitatea clientilor sau a infrastructurii UPC
• Raporteaza si escaladeaza orice problema care incalca SLA-urile activitatii
• Sa genereze, stocheze si sa furnizeze clientilor rapoarte privind situatia serviciilor contractate, conform procedurilor interne
• Studii superioare finalizate intr-unul din domeniile IT, telecomunicatii, automatica, calculatoare, reprezinta un avantaj
• Certificare CCNA sau experienta echivalenta
• De preferat minim 1 an experienta pe un post asemanator, intr-o companie de telecomunicatii
• Cunostinte arhitecturi si echipamente de retea – nivel ISP(Model OSI, switching, protocoale de routare, TCP/IP, etc.)
• Cunostinte bune sistem de operare Windows; Cunostinte nivel de baza cu privire la sisteme de operare Linux/Unix
• Cunostintele de programare-scripting (C, Bash, Perl, PHP) reprezinta un avantaj
• Cunostinte de baza hardware
• Atitudine pozitiva si orientata catre client
• Abilitati de comunicare avansate
• Cunoasterea limbii engleze; cunoasterea altor limbi constituie un avantaj
• Disponibilitate pentru lucrul in ture
UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.