Specialist Suport - Vanzari Proprietati Imobiliare Romania

Telekom Romania Communications S.A.

05-11-2014 | EXPIRA LA 05-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raporteaza catre: Sef Compartiment Vanzari Proprietati Imobiliare Romania

SCOP: Contribuie la dezvoltarea si realizarea proiectelor care vizeaza vanzarea proprietatilor imobiliare apartinand companiei, asigurand tot suportul administrativ necesar.

RESPONSABILITĂŢI:

• Preia apelurile telefonice si furnizeaza informatii clientilor interesati de achizitia proprietatilor companiei, cu scopul retenţiei acestora în portofoliul clienţilor interesati de achizitii, directionandu-ipentru detalii la agentul imobiliar in portofoliul caruia se afla proprietatea/ proprietatile care prezinta interes;
• Este responsabil de crearea pe serverul comun a unei arhive electronice cuprinzand foldere cu fisiere specifice procesului de vanzare (pentru fiecare imobil in parte) si il populeaza cu documente ( de exemplu: scaneaza si/ sau posteaza documente necesare si utile desfasurarii licitatiei cum ar fi: planuri cadastrale, extrase de carte funciara, acte de proprietate, fotografii ale imobilului, caiete de sarcini si anexele acestora, facturi, OP-uri, procuri, decizii si acorduri interne, materiale marketing, raportul de evaluare primit de la firma de evaluare, precum si acea corespondenta cu structurile interne din companie care include elemente decizionale in procesul de selectie a proprietatilor mentionate pe lista de vanzare, dosare ale participantilor la licitatie, contractul de vanzare-cumparare semnat);
• Coordoneaza, in relatie cu furnizorii aferenti, intregul proces de identificare locatie si amplasament ideal pentru montare / transport / montare / demontare bannere pentru proprietatile care fac obiectul vanzarii; tine evidenta bannere-lor comandate, instalate, ramase;
• Este responsabil de crearea (si, dupa caz, postarea) anunturilor de publicitate in mediul on-line sau in presa si de coordonarea procesului pana la publicare;
• Participa la completarea documentelor de prezentare ale imobilelor participante in procesul de licitatie;
• Actualizeaza permanent baza de date cu statusuri de actiuni pe parcursul licitatiilor fiind responsabil cu informarea permanenta asupra procesului de desfasurare al licitatiei (numar participanti, actiuni privind fiecare participant in parte etc) prin postarea bazei de date live pe folderul comun;
• Stabileste programul de vizionare pentru proprietati si clienti in conformitate cu solicitarile Agentului Imobiliar de vanzari, gestioneaza relatia cu furnizorii de servicii din teritoriu pentru a asigura realizarea acestor activitati.
• Strange plicurile cu oferte si prezinta centralizarea finala a participantilor;
• Intocmeste minute in cadrul deschiderii plicurilor cu oferte si documente de participare, procese verbale licitatii, extrase procese verbale licitatii;se ocupa de trimiterea documentelor (scan sau original) catre cei interesati , in vederea finalizarii tranzactiei de vanzare-cumparare;
• Asigurǎ suport în realizarea planului de venituri.


CERINTE

CERINŢELE POSTULUI:

Studii:

• Studii superioare (economice, management, marketing, tehnice- constructii etc);
• Cursurile de specializare in: vanzari, negociere, marketing, brokeraj imobiliar sau altele relationate (evaluare imobiliara - atestat ANEVAR), management de proiecte constituie un avantaj.

Experienţa in munca:
• Experienţă de minim 2 ani în domeniul imobiliar (operational, închirieri, vânzări, proiecte de dezvoltare imobiliară etc).

Cunostinte, Aptitudini & Abilitati:
• Orientare către client;
• Orientare către rezultate;
• Abilitatea de a lucra în echipă;
• Persoană activă, foarte organizată şi structurată cu spirit de initiaţivă, capabilă să coordoneze şi să gestioneze mai multe lucrări în acelaşi timp;
• Capacitatea de a face faţă unui mediu de lucru dinamic, în continuă schimbare;
• Excelente abilităţi de comunicare verbală şi în scris;
• Bune abilităţi operare PC: Ms Office (Word, Excel, Ms Power Point) Internet;
• Reprezinta un avantaj cunoştinţele de limba engleza;
• Permis de conducere categoria B.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.