Job expirat
DESCRIERE COMPANIE : LABORATOR FILMARI DIGITALE / POST PRODUCTIE SI DISTRIBUTIE DIGITALA
SARCINI SI RESPONSABILITATI (DESCRIEREA JOBULUI ) :
Intocmirea ofertelor de pret in baza drafturilor existente si centralizarea acestora;
Intocmirea proformelor pentru plata in baza drafturilor existente si centralizarea acestora;
Intocmirea contractelor de sponsorizare, servicii, vanzare-cumparare coproductie in baza drafturilor existente, urmarirea semnarii acestora, predarea lor catre contabilitate si centralizarea acestora;
Intocmirea situatiilor diverselor proiect (cost control);
Emiterea facturilor de avans, servicii si marfa, a chitantelor in cazul platilor in numrar; transmiterea lor catre client si departamentul de contabilitate;
Intocmirea raportului lunar de vanzari si transmiterea acestuia catre conducerea societatii;
Inregistrarea comenzilor de productie;
Intocmirea evidentei fiselor de productie;
Actualizarea periodica a portofoliului companiei pe categorii de servicii;
Planificarea, organizarea si urmarirea transporturilor internationale (import si exporturi) cu intocmirea documentatiei specifice (emitere document transport/AWB, proforma, factura comerciala pentru import/export etc);
Actualizarea constanta a bazei de date de clienti si furnizori;
Mentinerea relatiei cu furnizorii companiei cu privire la solicitari de oferte de pret, achizitii etc.
Mentinerea legaturii cu agentul vamal si consultantul fiscal;
Interactionarea cu clientii intr-o maniera profesionala si politicoasa;
Oferirea de feedback continuu superiorilor privind orice situatie aparuta, in vederea luarii de masuri pentru satisfactia deplina a clientilor;
Preluarea apelurilor telefonice ale clientilor/furnizorilor, identificarea cerintelor acestora si solutionarea acestora (sau redirectionarea catre departamentul/persoana vizata);
Mentine legatura cu managerul, coordonatorul de productie si contabilul companiei pentru rezolvarea situatiilor de lucru curente.
CERINTE SPECIFICE:
Cunoscator limba engleza (scris si vorbit) – nivel mediu spre avansat;
Constituie avantaj cunostiintele de contabilitate primara si experienta de lucru in programul SAGA;
Cunostiinte operare echipamente de birotica (PC, copiator, scanner, fax);
Experienta operare Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint);
Disponibilitate si implicare in activitatea desfasurata (in cazuri exceptionale, raspunde la telefonul si mailul de serviciu in weekend si libere legale)
Constituie avatanj experienta in lucru de laborator din industria cinematografica;
Experienta intr-o pozitie similara este un avantaj;
COMPANIA OFERA:
Mediu de lucru placut;
Salariu atractiv;
Telefon de serviciu;
Oportunitati de promovare