Supervisor Colectare Debite Contracte Reziliate

Telekom Romania Communications S.A.

13-02-2017 | EXPIRA LA 15-03-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Monitorizeaza activitatea de reconciliere a sumelor introduse in sistemul de facturare, tranzactii de tip: write off/write up, cu inregistrarile din Memo-urile aprobate;
- Coordoneaza activitatea de reconciliere incasari conturi finale inregistrate in GNV pentru cazurile predate la firmele de recuperare debit, cu cele existente in evidenta firmelor;
- Distribuire cazuri la firmele de recuperare, introducere tranzactii in sistemul de facturare;
- Monitorizeaza activitatea de intocmire a documentelor pentru plata facturilor de comision, conform contractelor incheiate de catre Companie cu firmele externe de recuperare debite si inainteaza aceste documente pentru aprobare;
- Verifica, trimite diferente la firmele externe pentru recuperare debit si monitorizeaza emiterea documentelor pentru corectarea posibilelor diferente cu referire la plati, cheltuieli legale, dosare aprobate pentru actionare in instanta etc;
- Notifica firmele externe de recuperare debite cu privire la retragerea cazurilor sau restrangerea pretentiei Companiei;
- Este in colaborare permanenta cu firmele externe de recuperare debite, participand frecvent la intilniri cu reprezentantii acestora pentru eficientizarea procesului de colectare debite conturi reziliate;
- Gestioneaza actiunile necesare pentru pregatirea si derularea acivitatii de cesionare creante: pregatirea informatiilor pentru cesionare debite, analiza fisierelor cu debite stabilite pentru cesionare, participare emitere contract cesiune, actiune efectiva de cesionare debite, restituirea incasarilor pe conturi cesionate, analiza reclamatiilor, emitere documente pentru plata daune interese;
- Intocmeste periodic situatii, rapoarte, pe baza analizei datelor, din sistemele de facturare; Situatia/raportul se inainteaza Managerului Colectare Debite Romania si Directorului Customer Finance Romania;
- La inceputul fiecarei luni, intocmeşte raportul de activitate al compartimentului, pentru luna precedenta;
- Asigura un echilibru intre costurile de colectare si valoarea sumelor de recuperat;
- Elaboreaza si implementeaza strategii de colectare cu scopul de a creste valoarea sumelor recuperate pentru toate portofoliile de clienti din segmentele persoane fizice, persoane juridice, operatori, dealeri si alti parteneri;
- Asigura o inalta calitate pentru experienta oferita clientilor in procesul de colectare pentru toate segmentele, persoane fizice, persoane juridice, operatori, dealeri si alti parteneri;
- Coordoneaza / participa la elaborarea de proceduri / procese / unelte de punere in aplicare a activitatilor de colectare pentru conturile deconectate;
- Colaboreaza cu alte structuri din cadrul companiei cu scopul de a imbunatati procesele de colectare pentru conturile deconectate;
- Stabileste indicatori de performanta pentru zona de colectare si monitorizeaza rezultatele pentru a se asigura ca acestea sunt in conformitate cu obiectivele propuse;
- Coordoneaza activitatea de arhivare a tuturor documentelor primite/ emise/ verificate/ semnate (letric/electronic) si inregistrarile din fisierele aferente, conform procedurilor de lucru;
- Monitorizeaza si raporteaza gradul de realizare a obiectivelor si ia masuri corective imediate atunci cand apar variatii negative;
- Ofera suport in implementarea de noi idei /proiecte care pot contribui la cresterea eficientei si imbunatatirii satisfactiei clientilor;
- Respecta si tine cont de cerintele punctelor de control ICS definite in procedurile interne de lucru;
- Sesizeaza orice abatere de la procesul operational si transmite informatia catre manager privind cazurile particulare noi aparute, in vederea corectarii procesului;
- Se asigura ca relatia cu partenerii externi (ex. banci, dealeri, agenii colectare) este gestionata in mod eficient;


CERINTE

- Studii superioare economice/ juridice.

Experienţa în muncă:
- Minim 3 ani de experienta in activitati de colectare debite/ suport/ servicii clienti;
- Minim 2 ani de experienta intr-o pozitie de conducere;
- Experienta in industria de telecom reprezinta un avantaj;
- Experienta in eficientizare si definirea de procese reprezinta un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Cunostinte solide asupra proceselor de business;
- Engleza – fluent;
- Cunostinte avansate de Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Access).
- Orientarea catre client si rezultate;
- Abilitati de negociere avansate;
- Foarte bune abilitati de organizare, planificare si prioritizare;
- Capacitatea de a rezolva probleme dificile;
- Foarte bune abilitati de gestionare a conflictelor;
- Foarte bune abilitati in ceea ce priveste elaborarea de documente in mod concis, corect si clar;
- Bune abilitati de comunicare si relationare;
- Gandire analitica.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.