22-09-2016 | EXPIRA LA 22-10-2016
Job expirat
SCOP:
•Planifica si coordoneaza toate actiunile de vanzare comerciale aferente canalelor D2D si TFD la nivelul Judetului / Judetelor alocat/e, pentru a asigura atingerea targeturilor, identificand in timp util diferentele necesare pentru atingerea acestora. Asigura o performanta optima si constanta, conlucrand indeaproape cu team-leaderii, agentii back-office si agentii TFD, fiind raspunzator de eficienta interactiunilor cu Centrele Operatiuni menite sa asigure indeplinirea obiectivelor anuale de afaceri de la nivel zonal.
DIMENSIUNI:
•Coordoneaza echipele D2D (minim 3 team leaderi) si agentii TFD si de Backoffice, dimensionati conform cerintelor de busines;
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
•Dezvolta echipele de vanzari in vederea atingerii obiectivelor de vanzari pe fooprintul FTTx;
•Executa structura de sustenabilitate in managementul de vanzari zonal;
•Este responsabil de planificarea dezvoltarilor de fibra optica in aria sa, impreuna cu departamentul Operatiuni.
•Este responsabil de monetizarea retelelor de fibra optica, utilizand eficient instrumentele de footprint management, visit management.
•Planifica si executa actiuni de vanzare conform modelului de Go to Market, prin sincronizare si colaborare cu alte canale de vanzari si departamentul Operatiuni.
•Asigura colectarea de date de la clientii vizitati de D2D, in vederea dezvoltarii bazei de date de clienti potentiali si realizarea ulterioara de vanzari.
•Implementeaza strategia comerciala aferenta canalelor D2D si TFD (vanzare prin salariati) in conformitate cu informatiile primite de la Managerul Vanzari Regionale;
•Participa cu observatii si propuneri de calitate (legate de evolutia vanzarilor, actiunile concurentei, nivelul de pregatire si rezultatele fortei de vanzare, etc) la toate sedintele saptamanale si lunare care au ca scop revizuirea si imbunatatirea vanzarilor prin canalele D2D si TFD;
•Identifica acele aspecte care impiedica realizarea targeturilor, a cauzelor ce le-au provocat si gaseste solutii corective concentrandu-se pe implementarea imediata a acestora;
•Asigura sesiuni periodice individuale de coaching persoanelor din echipele de vanzari D2D si TFD din Judetul/Judetele alocate, pentru o performanta optima;
3 posturi disponibil, perioada determinata 6 luni cu posibilitate de prelungire
Vanzari D2D Sud-Est si Bucuresti:
1.Supervisor Vanzari D2D CT-TL-CL-IL - Locatie: Constanta
2.Supervisor Vanzari D2D PH-DB-GR - Locatie: Ploiesti
3. Supervisor Vanzari D2D - Locatie: Bucuresti
CERINȚELE POSTULUI
Studii:
•Studii medii;
•Studiile superioare (licenţă) constituie un avantaj.
Experienţa în muncă:
•Minim 2 ani experienţă de management al echipelor de mari dimensiuni (peste 20 persoane), cu distributie teritoriala, de preferat in domeniul telecomunicaţiilor;
•Minim 1 an experienta in Managementul Proiectelor reprezinta un avantaj.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
•Abilitati ridicate de conducere si supervizare;
•Orientare catre rezultate si clientil
•Rezistenta la presiuni si modificari ale directiilor comerciale;
•Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
•Capacitatea de a lua decizii rapide;
•Capacitate de analiză şi sinteză;
•Foarte bune abilităţi decomunicare;
•Atitudine proactivă;
•Spirit de iniţiativă;
•Flexibilitate;
•Permis de conducere categoria B.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.