10-08-2015 | EXPIRA LA 09-09-2015
Job expirat
FUNCŢIE: Supervisor Operatiuni Aplicatii Romania
RAPORTEAZĂ: Director Operatiuni si Suport Sisteme Romania/ Directia Executiva Tehnologie si Informatie Romania
LOCAŢIE: Bucuresti
SCOP: Coordoneaza si controleaza executia tuturor activitatilor aferente planului operational, instalarea de versiuni noi si monitorizarea disponibilitatii aplicatiilor IT aferente livrarii si mentenantei serviciilor fixe si mobile, astfel incat sa indeplineasca timpii de raspuns in conformitate cu Service Level Agreement (SLA) si Operational Level Agreement (OLA) existente.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Coordoneaza executia activitatilor operationale aferente planului operational al aplicatiilor IT, conform Operational Level Agreement existent;
- Monitorizeaza instalarea versiunilor noi de aplicatii IT, in conformitate cu fereastra de mentenanta planificata si aprobata;
- Coordoneaza si colaboreaza cu prestatorii externi de servicii pentru aplicatiile IT aflate in aria de responsabilitate pentru asigurarea timpilor de executie in conformitate cu Operational Level Agreement existent;
- Raporteaza abaterile de executie de la planul operational si ia toate masurile necesare pentru minimizarea impactului in desfasurarea activitatii operationale de business;
- Coordoneaza activitatea de monitorizare a disponibilitatii aplicatiilor IT in conformitate cu Operational Level Agreement existent;
- Identifica proactiv oportunitatile de optimizare a activitatilor din aria de responsabilitate si propune solutii catresuperiorul direct;
- Furnizeaza proactiv expertiza altor zone din IT, prin activitatile specifice pe care le presteaza pentru acestia;
- Participa la organizarea noilor fluxuri de lucru intre echipa proprie si celelalte echipe din IT;
- Defineste si monitorizeaza realizarea KPI-ilor si atingerea obiectivelor echipei;
- Asigura o buna comunicare atat in cadrul echipei, cat si cu echipe din alte arii de activitate cu care interactioneaza;
- Indeplineste alte sarcini trasate de superiorul direct, conform ariei de activitate;
- Dezvolta si faciliteaza implementarea planurilor de comunicare si a procedurilor de lucru in cadrul compartimentului;
- Raporteaza superiorului direct indeplinirea sarcinilor la termenele si conditiile stabilite de acesta si semnaleaza in timp util orice greutati existente sau survenite ulterior.
Studii:
- Studii superioare de profil informatic sau tehnic.
Experienţa în muncă:
- Minim 2 ani de experienta in munca in activitati similare;
- Experienta anterioara in pozitii de management reprezinta un avantaj.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Cunostinte de limba engleza - nivel avansat;
- Cunostinte solide despre aplicatiile IT gestionate si a mediilor IT in care acestea au fost implementate;
- Capacitate de analiza, sinteza si raportare;
- Bune abilitati de planificare si organizare;
- Abilitati de comunicare si prezentare – nivel mediu;
- Capacitate de planificare si prioritizare;
- Capacitate de a motiva echipa prin exemplul personal si colaborare permanenta;
- Abilitatea de a lua decizii prompte si clare, precum si de a actiona cu incredere si din proprie initiativa, asumandu-si responsibilitatea pentru actiunile intreprinse;
- Orientare catre client;
- Orientare catre rezultate.
- Oportunitatea de a lucra, invata si te dezvolta intr-un mediu profesionist si international.
- Acces la o varietate de programe de training si beneficii;
Iti multumim pentru aplicatia ta! Daca profilul tau se potriveste cu cel cautat, vei fi contactat in perioada imediat urmatoare.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.