Job expirat
Compania face parte dintr-un grup international si ofera servicii de consultanta pentru companii medii si mari (locale si internationale).
Responsabilitati specifice postului :
- Participa la implementarea proiectelor noi in care este implicat si ulterior in derularea lor;
- Intocmeste si agreeaza cu clientul documentatia de proiect;
- Comunica cu clientul privind desfasurarea optima a activitatilor stabilite prin contract ;
- Participa la activitatile de ofertare servicii furnizate;
- Participa la activitatile de previzionare a bugetului de venituri si cheltuieli alocat departamentului ;
- Acorda suport consultantilor payroll din departament ;
- coordoneaza echipa de specialisti (3 persoane).
- Experienta relevanta in activitati de calcul salarial;
- Limba engleza nivel avansat ;
- Cunostinte minime de contabilitate primara ;
- Cunoasterea aplicatiei de calcul salarial UCMS PAY constituie avantaj;
- Experienta in desfasurarea activitatilor intr-o firma de consultanta/PBO-constituie avantaj.
Competente urmarite:
- Capacitatea de a lucra in echipa;
- Excelente abilitati de comunicare si realionare;
- Abilitati de Leadership;
- Orientarea catre client si spre indeplinirea obiectivelor.
Pachet slarial motivant.
Detalii: www.qlt.ro
Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta.
Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.