19-05-2015 | EXPIRA LA 18-06-2015
Job expirat
SCOP: Creaza transparenta in ceea ce priveste statutul si performanta operatiunilor de achizitii din cadrul companiei si garanteaza o planificare si un control constant si eficient al acestor operatii. Este responsabil in mod special pentru planificarea, controlul si raportarea resurselor si activitatilor pe baza unui set profesional si organizat de KPI-uri.
RESPONSABILITAȚI PRINCIPALE:
Planificare, Raportare si Control:
◦Coordonarea unei echipe de specialisti pentru Planificare, Raportare & Control;
◦Asigura si coordoneaza dezvoltarea so aplicarea proceselor de raportare, control si audit;
◦Pregateste si contribuie la planificarea DEMA pe termen scurt, mediu si lung inclusiv planificarea in linie cu standardele grupului;
◦Analizeaza si documenteaza activitatile DEMA pe baza rapoartelor generate si a exceptiilor identificate;
◦Gestioneaza si implemneteaza programme si initiative pentru a controla DEMA
◦Imbunatateste in mod constant performanta financiara a functiunii DEMA; furnizeaza metodologia si implementeaza savingurile;
◦Imbunatateste in mod constant transparenta functiunii DEMA elaborand si gestionand un set de KPI-uri relevante + nivele de escaladare pentru acestea;
◦Stabileste programe interne de evaluare, raportare si control de KPI-uri oferind suport in dezvoltarea masurilor propuse in cazuri de deviere de la sarcinile si bugetele specificate;
◦Creaza rapoarte pe baza KPI-urilor regulate precum si o metoda de raportare continua pentru echipa de management;
◦Finalizeaza teste de performanta (in interiorul grupului);
◦Sustine proiecte de audit/conformitate/financiare/juridice;
◦Implementare/programe de conducere/initiative pentru a imbunatati performanta, eficienta managementului aprovizionarii si a satisfactiei clientului;
◦Monitorizeaza costurile organizationale interne; sustine programe de eficienta OTE/DT;
◦Creaza studii de caz + calcule & (proces) analiza costului impreuna cu Div Financiara si beneficiarii interni; Sustine programe de reducere a costurilor impreuna cu Sourcing, Div Financiara si beneficiarii interni;
◦Consolideaza iPF/bugetul/previziunea pentru DEMA pentru Segmentele respective, pe baza unei pareri primate de la organizatiile DEMA privind planificarea si estimarea;
Supervizarea sistemelor si aplicatiilor de Achizitii:
◦Mentinerea date de baze Oracle/SAP (PO), ex: catalog de produs, catalogul distribuitorului, inclusiv urmarirea catalogului DTAG de mapare (MGK);
◦Solicita si monitorizeaza toate Change Requests/Business Requests legate de Oracle/SAP ERP (Modulele de PO);
◦Monitorizeaza procesul privind curatarea datei de baze a aplicatiilor Oracle/SAP pentru modulul PO (inchidere PR-uri, PO-uri, contracte);
◦Dezvolta si mentine diverse software-uri de achizitii (E-procurement, RFX, E-auction);
◦Ofera instruire profesionala furnizorilor si beneficiarilor interni/utilizatori ai software-ului de achizitii;
◦Primul nivel de suport pentru utilizatorii software-ului de achizitii (E-procurement, RFX, E-auction);
◦Monitorizarea si corectia fisierelor de integrare zilnice.
Studii:
◦Licentiat in Studii Economice.
Experiența profesională:
◦Candidatul trebuie să dețină cel puțin 5 ani de experiență în zona de Management al Aprovizionarii;
◦Candidatul trebuie să posede cel puțin 3 ani de experiență în management, o perioadă mai mare reprezintă un plus;
◦Experienta anterioara in raportare si analiza reprezinta un plus.
Cunoștințe, Competențe și Abilități:
◦Bune competențe interpersonale, conform poziției necesitând managementul echipei și o cooperare intensă cu funcții atât în interiorul, cât și în exteriorul MA; abilitatea de a confrunta si corecta nonconformitatea;
◦Fluență în limba engleză, scris și vorbit;
◦Bune cunoștințe PC (Windows; Pachetul Office, aplicatii de raportare);
◦Orientare catre client si catre rezultat;
◦Atentie la detalii.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.