Supervisor Servicii Broadband

Telekom Romania Communications S.A.

01-08-2016 | EXPIRA LA 31-08-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Coordoneaza activitati tehnice complexe referitoare la service assurance si service delivery pentru serviciile de BB si NB din cadrul companiei.



RESPONSABILITĂŢI:

 Conduce procesul de gestionare servicii aflate in managementul compartimentului prin stabilirea instrucţiunilor de lucru utilizate de personalul din subordine în desfăşurarea activităţii, a configuraţiilor utilizate pe echipamentele de infrastructura şi pentru provizionarea serviciilor oferite clientilor;
 Supervizează şi evaluează modul în care sunt tratate deranjamentele care afecteaza serviciile de către personalul din subordine pentru o îmbunătăţire continuă a timpilor de reacţie şi intervenţie, precum si creşterea eficienţei soluţiilor de restabilire a deranjamentului;
 Supervizează procesul de implementare al proiectelor de dezvoltare infrastructura sau noi servicii BB si NB;
 Participă la discuţiile cu furnizorii şi partenerii externi pentru imbunatatirea suportului acordat de aceştia;
 Organizează şi supervizează activitatea echipei distribuind proiecte/ sarcini, monitorizând performanţa membrilor echipei, dezvoltându-i si pregătindu-i in vederea îmbunătăţirii rezultatelor echipei;
 Oferă expertiza, asistenţă şi instruire tehnică de specialitate membrilor echipei;
 Efectuarea de verificări periodice şi auditări pentru a asigura integritatea datelor şi respectarea standardelor de calitate.


CERINTE

 Diplomă de studii tehnice cu experienţă în domeniul telecomunicatiilor; Certificari in domeniu constituie un avantaj

Experienţa în muncă:
 Minim 3 ani într-o poziţie cu responsabilităţi în domeniu;
 Experienta in implementarea proiectelor complexe in aria de access network;
 Minim 1 an de activitate operaţională în reţele complexe;

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
 Foarte bune abilităţi de comunicare;
 Proactivitate si orientare catre rezultate;
 Experienţă anterioara în formarea şi dezvoltarea unei echipe, reprezinta un avantaj;
 Capacitate de organizare si planificare;
 Abilitatea de a lua decizii rapide şi complexe;
 Abilităţi de soluţionare a problemelor;
 Cunoştinte avansate în domeniul reţelelor de telecomunicaţii (Certificare în echipamente Alcatel OmniPCX Enterprise);
 Înţelegerea documentaţiilor şi specificaţiilor tehnice şi a manualelor de operare;
 Foarte bune calităţi analitice ( date cu caracter tehnic) şi capacitate de sinteză;
 Experienţă în utilizarea MS Office (Word, Excel, Power Point, Project, Visio, etc.);
 Engleză – fluent.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.