26-03-2015 | EXPIRA LA 25-04-2015
Job expirat
SCOP: Gestioneaza si monitorizeaza activitatile si obiectivele functiunii coordonate, asigurand o abordare strategica de afaceri, unitara si eficienta a tranzactiilor imobiliare aferente spatiilor operationale inchiriate/cesionate din portfololiul operational al companiei precum si al entitatilor afiliate, in vederea optimizatii costurilor operationale. Intocmeste bugetul de venituri si cheltuieli si este responsabil de implementarea lui.
RESPONSABILITĂŢI:
Prospecteaza piata de profil, colecteaza informatii relevante, propune tranzactii adecvate intereselor de afaceri ale companiei, in vederea valorificarii oportunitatilor imobiliare in scopul optimizarii continue a costurilor operationale;
Asigura managementul solicitarilor si comunicarea cu clientii interni in scopul implementarii de modificari spatii, extinderi/restrangeri spatii, relocari, etc.;
Identifica spatiile adecvate pentru extindere sau reducere, relocare, consolidare etc;
Este responsabil de implementarea strategiei de administrare a contractelor de inchiriere, cesiune, etc;
Interactioneaza si colaboreaza cu functiuni si/ sau manageri din cadrul companiei cu scopul de a construi relatii bazate pe profesionalism si suport cu ariile cu care inter-relationeaza facilitand astfel implementarea eficienta a proceselor;
Stabileste obiectivele membrilor echipei, monitorizeaza si masoara gradul de realizare al acestora;
Organizeaza activitatea in cadrul echipei, distribuie lucrarile si monitorizeaza realizarea acestora in timp cu profesionalism in vederea maximizarii eficientei tranzactiilor;
Este responsabil de negocierea tranzactiilor imobiliare aferente portofoliului de imobile operationale inchiriate de la terti, cu respectarea procedurilor si politicilor interne, precum si a legislatiei aplicabile, in vederea obtinerii unor termeni contractuali optimi pentru companie;
Intocmeste bugetul de cheltuieli aferente activitatii compartimentului si este responsabil de implementarea si realizarea lui;
Administreaza portofoliul contractelor in derulare prin intermediul echipelor pe care le coordoneaza;
Asigura comunicarea si corespondenta cu autoritatile locale si centrale specifice activitatii, cu proprietarii si chiriasii spatiilor dupa caz, in scopul derularii in conditii optime a activitatilor comerciale aferente;
Asigura managementul partenerilor (brokeri, consultanti, liberi profesionisti, resurse interne extinse la nivelul companiei etc) in scopul maximizarii performantelor comerciale/financiare;
Administreaza contractele de inchiriere urmarind revizuirea chiriilor, aplicarea indexarilor, etc, platile si incasarile, avizeaza documente financiare cu impact in inregistrarile contabile certificand prin semnatura corectitudinea datelor, precum si reconcilieri periodice cu functiunea financiar;
Participa in comisiile de inventariere mijloace fixe si obiecte de inventar, in comisiile de receptii finale lucrari de investitii in curs, in comisiile de propunere si avizare a scoaterii din functiune, dezmembrare si casare a bunurilor;
Asigura actualizarea documentatiei din aria de responsabilitate (politici, obiective, manuale, proceduri operationale si instructiuni de lucru, programe, planuri etc);
Dezvolta cadrul de lucru (procesele, procedurile, instrumentele si ierarhia necesare desfasurarii activitatilor si modul de relationare cu celelalte functiuni);
Studii:
Studii superioare (de preferat in domeniul economic/ tehnic).
Experienţa in munca:
Experienta de minimum 4 ani intr-o pozitie manageriala;
Experienta de minimum 7ani in tranzactii imobiliare complexe cu expunere la portofolii imobiliare mari si complexe (inchirieri, vanzari, proiecte de dezvoltare imobiliara) si tranzactii financiare de tipul “sale and lease back”, etc;
Experienta relevanta in corporatii multinationale, reprezinta un avantaj;
Training-uri de management, financiare, de specialitate si project management reprezinta un avantaj;
Intelegere si practica relevanta a tehnicilor financiare aferente tranzactiilor imobiliare (fiscalitate, contabilitate, etc).
Cunostinte, Aptitudini & Abilitati:
Abilitati organizatorice deosebite in situatiile de criza sau de lucru sub presiunea timpului;
Foarte bune abiltati de planificare si organizare;
Flexibilitate, seriozitate, integritate, orientare spre munca in echipa;
Buna cunoastere a mediului concurential de afaceri;
Gandire strategica, orientare catre rezultate, orientare catre client;
Foarte bune abilitati de negociere;
Excelente abilitati de comunicare verbala si in scris;
Capacitatea de a organiza si coordona, de dezvoltare sarcini de lucru specifice si alocare responsabilitati in cadrul structurii coordonate;
Abilitati de management al conflictelor;
Foarte bune abilitati de analiza si sinteza;
Abilitati pentru efectuarea de analize, rapoarte, evaluari si propuneri, concise si corecte;
Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare;
Limba engleza: scris si vorbit la nivel avansat;
Abilitati operare PC si de lucru cu diverse programe: Word, Excel, Power Point, MS. Project, Visio;
Permis de conducere categoria B;
Disponibilitatea de a calatori.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.