15-12-2015 | EXPIRA LA 14-01-2016
Job expirat
• Implementeaza strategia comerciala aferenta canului de vanzari indirecte in conformitate cu informatiile primite de la Owner-ul de business;
• Participa cu observatii si propuneri de calitate (legate de evolutia vanzarilor, actiunile concurentei, nivelul de pregatire si rezultatele fortei de vanzare, etc) la toate sedintele saptamanale si lunare care au ca scop revizuirea si imbunatatirea vanzarilor.
• Identifica acele aspecte care impiedica realizarea targeturilor, a cauzelor ce le-au provocat si gaseste solutii corective concentrandu-se pe implementarea imediata a acestora;
• Asigura sesiuni lunare individuale de coaching persoanelor din echipa de vanzari pentru o performanta optima;
• Este raspunzator in totalitate de recrutarea agentilor in sensul de a asigura o echipa cu membrii permanenti, performanti si care sa sustina realizarea obiectivelor;
• Este raspunzator de colectarea informatiilor la nivel de echipa, validarea si centralizarea acestora, la nivel de partener, cu scopul de a imbunatati rezultatele;
• Este prezent in mod obligatoriu pe teren pentru tot ceea ce inseamna actiuni de lansare a vanzarilor (minim 60% din activitatea zilnica presupune munca pe teren), pentru monitorizarea activitatilor si realizarea targeturilor;
• Asigură coordonarea echipelor din subordine în concordanţă cu politicile comerciale in viguare, îndeplinirea obiectivelor stabilite privind serviciile oferite clienţilor (asigurandu-se ca sunt aduse la cunostinta si evitate toate situatiile care pot genera cazuri de frauda), creşterea gradului de satisfacţie al clienţilor;
• Administrează eficient relaţia cu alte entităţi organizaţionale din cadrul Companiei cât şi cu autorităţi sau firme terţe;
• Asigură suport oamenilor din echipa astfel încât acestia sa isi utilizeze abilităţile si competentele pentru a atinge obiectivele de vanzari si calitative stabilite;
• Monitorizează şi asigură servicii de calitate către clienţi, asigurandu-se ca personalul este în permanenţă informat despre produsele şi serviciile oferite de catre companie, precum si a regulilor de acordare a acestor servicii.
Experienţa în muncă:
• Minim 2 ani experienţă de management al echipelor (peste 7 persoane), de preferat in domeniul telecomunicaţiilor;
• Minim 1 an experienta in Managementul Proiectelor reprezinta un avantaj.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Abilitati ridicate de conducere si supervizare;
• Orientare spre rezultate;
• Satisfactia clientilor;
• Rezistenta la presiuni si modificari ale directiilor comerciale;
• Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
• Capacitatea de a lua decizii rapide;
• Capacitate de analiză şi sinteză;
• Foarte bune abilităţi de comunicare;
• Atitudine proactivă;
• Spirit de iniţiativă;
• Flexibilitate;
• Permis de conducere categoria B.
Negociabil
BEIA CONSULT INTERNATIONAL - Solutii in comunicatii
Companie de consultanta si servicii in domeniul telecomunicatiilor, activa pe piata de centrale telefonice in Romania din anul 1991, partener autorizat SIEMENS, isi desfasoara activitatea in domeniile: distributie, vanzari, instalari si consultanta.
Distribuim, comercializam si instalam centrale telefonice ALCATEL, SIEMENS, oferim service, gama profesionala de telefoane analogice si digitale, terminale ISDN, servere / soft de comunicatii si gateway EICON, proiecte la cheie, garantie si asistenta, proiectare si executie cablari structurate UTP, consultanta gratuita, sisteme de transmisiuni PCM si HDSL, casti operatoare profesionale.