Supervisor Vanzari Proprietati Imobiliare Romania

Telekom Romania Communications S.A.

30-10-2014 | EXPIRA LA 29-11-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Raporteaza catre: Manager Comercial Proprietati Imobiliare Romania

SCOP: Planifica, defineste, implementeaza si dezvolta proiectele care vizeaza vanzarea proprietatilor imobiliare cu scopul obtinerii de venituri din vanzare imobiliara; coordoneaza echipa de vanzari, acorda suport si intervine in facilitarea/ eficientizarea fluxului de lucru, cu scopul de a obtine indeplinirea calitativa si cantitativa a obiectivelor echipei in termenele alocate;

RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
• Participa la elaborarea si implementarea Strategiei Imobiliare, asigurandu-se de respectarea politicilor si procedurilor companiei;
• Acorda suport si intervine in facilitarea/ eficientizarea fluxului de lucru in cadrul echipei si/ sau relationat cu alte structuri;
• Este consultat si se implica in deciziile managementului privind Strategia Imobiliara si ofera suportul cerut: resurse, aptitudini, monitorizare, recomandari de adaptare ale proceselor/ procedurilor/ politicilor/ obiectivelor/ bugetelor/ planificarilor (aceasta include recomandari de “go or not go” asupra oportunitatii implementarii unui proiect in operational);
• Initiaza proiecte prin dezvoltarea obiectivelor specifice, fluxuri/ proceduri de lucru, programe, bugete, previziuni;
• Actioneaza ca persoana de contact cu clientii pe toata durata proiectului, ofera consultanta si empatizeaza cu acestia, in vederea retentiei acestora în portofoliul clientilor interesati de achizitia proprietatilor imobiliare ale companiei si in scopul concretizarii unei intelegeri cu acestia de tip castig-castig;
• Participa la segmentarea portofoliului de spatii, intocmirea şi/sau centralizarea acestuia; face propuneri pentru inscrierea pe lista de vanzare a unor proprietati avand potential de marketabilitate;
• Pregateste si propune bugete necesare pentru implementarea si finalizarea proiectelor;
• Prezinta si/ sau intocmeste rapoarte in termenele si conditiile solicitate.
• Stabileste impreuna cu echipa de proiect graficul licitatiilor si se asigura ca nu exista impedimente pentru organizare;
• Adapteaza/ modifica/ rectifica/ completeaza/ reprogrameaza proiectul daca sunt identificate situatii care au impact semnificativ asupra procesului de vanzare;
• Propune si implementeaza strategia de comunicare si promovare a spatiilor disponibile (bannere, internet, agentii imobiliare, website Proprietati Imobiliare);
• Este responsabil cu intocmirea caietelor de sarcini si a anexelor acestuia, precum si cu monitorizarea procesului de licitatie aferent proprietatilor imobiliare Romtelecom aflate in portofoliul sau;
• Vine in intampinarea participantilor la licitatie cu clarificarile solicitate de acestia, astfel incat sa asigure finalizarea cu succes a licitatiei prin atribuirea spatiului, in schimbul celui mai bun pret;
• Negociaza si completeaza – in limitele competentelor sale - draft-ul de contract de vanzare, in conformitate cu cerintele mentionate in caietul de sarcini si cu oferta financiara declarata castigatoare;
• Se implica in procesul de contractare si monitorizeaza procesul de post contractare (incetare contracte utilitati), pana la transferul definitiv al proprietatii catre noul proprietar, acordand acestuia orice suport necesar;
• Transmite celor implicati in proiectul de vanzare informatii live cu privire la statusul unei licitatii; dupa transferul proprietatii catre noul proprietar, transmite info pentru: scoatere din FAR, HORIZON, incetare contracte utilitati, incetare publicitate aferenta proprietatii instrainate, arhivare dosar licitatie etc
• Este responsabil de realizarea planului de venituri stabilit echipei de proiect;
• Reprezintǎ divizia Proprietati Imobiliare Romania în diferite proiecte comune şi îndeplineşte roluri aferente în proiect conform planului de proiect.

Dacă regasesti multe aspecte comune cu profilul tau, asteptam cu interes CV-ul.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


CERINTE

Cerintele postului :

Studii:
• Studii superioare (juridice, economice, management, tehnice - constructii);
• Cursurile de specializare in: vanzari, negociere, brokeraj imobiliar sau altele relationate (evaluare imobiliara - atestat ANEVAR), management de proiecte constituie un avantaj.

Experienta în munca:

• Experienta de minimum 3 ani în domeniul vanzarilor, aria imobiliara (inchirieri, vanzari, proiecte de dezvoltare imobiliara) in proiecte complexe de tranzactii imobiliare;
• Experienta de minim 2 ani in coordonarea de oameni/echipe, fie ierarhic, fie matriceal;
• Reprezinta un plus experienta in lucrul cu documentatii cadastrale, extrase de carti funciare, titluri de proprietate de orice fel, intabulari, radieri, rectificari precum si cunostinte solide in activitati relationate cu acestea;
• Reprezinta un plus experienta in urmarirea bugetelor si gestionarea de proiecte imobiliare (prin urmarire de indicatori financiari, planuri de afaceri, cash-flow-uri, etc.).

Cunoştinte, Aptitudini & Abilitati:
• Orientare catre client;
• Orientare catre rezultate;
• Bune abilitati de negociere;
• Abilitatea de a lucra în echipa;
• Persoana activa, foarte organizata şi structurata cu spirit de initiativa, capabila sa coordoneze şi sa gestioneze mai multe lucrari în acelaşi timp;
• Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, în continua schimbare;
• Excelente abilitati de comunicare verbala şi în scris;
• Bune abilitati operare PC: Ms Office (Word, Excel, Ms Power Point) Internet;
• Cunostinte foare bune de limba engleza;
• Permis de conducere categoria B;
• Disponibilitatea de a calatori.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.