Supervizor executare silita

BRD - Groupe Societe Generale

20-08-2014 | EXPIRA LA 19-09-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Gestionarea completa a dosarelor in care au fost inregistrate plangeri, sesizari, cereri, actiuni prin inregistrarea solicitarilor venite din partea autoritatilor Statului, instantelor de judecata, debitorilor;
- Monitorizarea evolutiei contractelor aflate in portofoliu si intreprinderea actiunilor necsare pentru recuperarea debitelor;
- Negocierea cu debitorii a contractelor active privind posibilitatea de stingere a debitului restant prin esalonarea platilor restante acumulate sau prin restructurarea contractului de credit, in conditiile impuse de normele interne;
- Intocmirea intampinarilor, adreselor de raspuns la cereri, plangeri, reclamatii, actiuni inregistrate la companie;
- Transmiterea documentelor solicitate pe baza de proces verbal in functie de caz si de necesitate;
- Stabilirea impreuna cu executorii judecatoresti a strategiei de urmat pentru imbunatatirea ratei de recuperare;
- Completarea bazei de date (Capone) cu informatii cat mai complete obtinute in urma activitatii de recuperare;
- Updatarea permanenta a logurilor de executare cu actiunile intreprinse de catre Executorii Judecatoresti;
- Deplasarea la sediul Executorilor Judecatoresti pentru solutionarea si auditarea dosarelor;
- Realizarea procedurilor in fata instantelor judecatoresti prin depunerea, urmarirea si sustinerea dosarelor, proceduri specifice actiunilor in instanta;
- Raspuns concret si punctual la mail-urile primite referitoare la plangeri, sesizari, cereri, actiuni formulate de debitori, comunicarea de solutii adecvate cazurilor;
- Urmareste aparitia actelor normative in domeniul de activitate si aduce la cunostinta superiorului obligatiile ce revin;
- Transmite spre verificare si raporteaza superiorului direct actele, activitatile intreprinse in dosarele gestionate;
- Raspunde de corectitudinea si veridicitatea informatiilor transmise catre superiorul ierarhic si catre personalul Bancii;
- Promoveaza respectul reciproc, colaborarea si transparenta in raporturile cu colegii si colaboratorii externi;
- Asigura dezvoltarea si imbogatirea permanenta a competentelor proprii de comunicare;
- Promoveaza imaginea Bancii prin transparenta, confidentialitate si transmiterea de informatii reale.


CERINTE

Studii si experienta :
- studii superioare juridice;
- cunostinte in domeniu juridic;
- cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
- cunostinte de operare calculator.


Profilul candidatului:

-permis de conducere categoria B;
-abilitati de comunicare si negociere;
-abilitati de a lucra independent si in echipa;
-discernamant si capacitate de a solutiona problemele;
-capacitate de analiza si operare PC;
-capacitate de auto-organizare si punctualitate;
-atitudine pozitiva;
-persoana organizata, hotarata, dinamica si cu initiativa si simt practic;
-rigoare;
-atentie si spirit de observatie;
-preocupare permanenta pentru ridicarea nivelului profesional individual.


BENEFICII OFERITE

Oportunitatea de a incepe o cariera in domeniul bancar
Tip de contract: Contract pe perioada nedeterminata

Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.