Supervizor Save Desk Rezidential

Telekom Romania Communications S.A.

08-07-2015 | EXPIRA LA 07-08-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Monitorizează si coordonează activitatea de reţinere a clienţilor din cadrul compartimentului Save Desk Rezidential în vederea realizării obiectivelor companiei de reducere a numarului de deconectari.
Monitorizează si coordonează activitatea de colectare a debitelor si retinere a clientilor din cadrul compartimentului Save Desk Rezidential în vederea realizării obiectivelor companiei de crestere a veniturilor.

DIMENSIUNI:
• Rata de retentie
• Calitatea activitatii agentilor in ceea ce priveste apelurile
• Eficienta agentilor

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
• Asigură periodic necesarul de resurse pentru deservirea în condiţii optime a solicitărilor venite de la clienţi, în atingerea indicatorilor de performanţă şi folosirea eficientă a resurselor umane şi materiale alocate.
• Asigura resursele necesare pentru atingerea obiectivelor propuse, evalueaza personalul din subordine si propune planuri de dezvoltare si motivare in vederea indeplinirii obiectivelor compartimentului respectand standardele de calitate.
• Monitorizează şi analizează periodic performanţele cu privire la indicatorii propuşi in cadrul compartimentului, se asigură că subordonaţii săi îndeplinesc indicatorii propusi şi respectă standardele de calitate stabilite. Ia masuri pentru eliminarea abaterilor de la standardele stabilite care ar putea avea impact negativ asupra activităţii departamentului.
• Intocmeşte şi analizează fisele de observare, rezolvă eventuale reclamaţii şi sesizări ale clienţilor care depăşesc aria de competenţa a subordonaţilor.
• Participa activ in dezvoltarea instrucţiunilor de lucru pentru a îmbunătăţi activitatea subordonaţilor şi a îndeplini cu succes şi la timp obiectivele departamentului.
• Informează şeful de departament care sunt nevoile de instruire, dezvoltare, motivare sau corectare ale subordonaţilor sau orice abatere de la valorile şi procedurile companiei, de la instrucţiunile de lucru.
• Cunoaşte si aplică adecvat prevederile instrucţiunilor si notelor interne specifice postului, procedurii de protecţia muncii, securitate şi PSI precum si a Legii nr.507 din 17/11/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice.
RESPONSABILITĂŢI SECUNDARE:
• Stimulează creativitatea şi inventivitatea subordonatilor organizând sesiuni de culegere feedback, selecţie de propuneri pentru îmbunătăţirea activităţii.
• Participa la toate sesiunile de instruire pentru imbunatatirea performantelor proprii, se preocupa de insusirea de noi cunostinte si dezvoltarea abilitatilor. Cunoaste serviciile si produsele ROMTELECOM.
• Cunoaşte si aplică adecvat prevederile procedurilor, notelor interne şi instrucţiunilor în vigoare specifice postului.
Condiţii concrete de lucru
• Mediul de lucru presupune solicitare vizuală şi auditivă, utilizarea computerului.
• În cazuri de forţă majoră poate fi convocat la serviciu pentru organizarea activităţii ( cu respectarea Codului Muncii, Regulamentului Intern, CCM aplicabil şi al legislaţiei în vigoare)


CERINTE

Studii: Studii superioare.

Experienţa în muncă:
Minim 3 ani experienta în sfera relaţiilor cu clienţii.
Minim 1 an experienta in conducerea unei echipe.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Orientare catre client;
• Orientare spre rezultate;
• Creativitate şi leadership;
• Abilităţi de organizare şi comunicare;
• Experienţă în formarea şi dezvoltarea unei echipe;
• Bune abilităţi de comunicare şi negociere;
• Proactivitate;
• Abilităţi de ascultare;
• Adaptabilitate;
• Automotivare;
• Lucru individual şi în echipă;
• Creativitate şi Iniţiativă;
• Capacitate de planificare;
• Abilitatea de a lua decizii rapide şi complexe;
• Abilitatea de urmărire şi control.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.