16-09-2015 | EXPIRA LA 16-10-2015
Job expirat
SCOP: Dezvoltă şi implementează strategii de vânzări pentru subregiunea segmentului de conturi mari, cu scopul de a menţine şi extinde portofoliul de clienţi şi de a îmbunătăţi procesul de vânzare; coordonează echipa de vânzări conturi mari în direcţia realizării obiectivelor departamentului Vanzari Regionale Bucuresti.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
• Dezvolta, evalueaza si implementează strategiile de vanzari in segmentul de clienti mari alocat după aprobare şi recomandă planuri de acţiune adecvate, în conformitate cu planul de afaceri şi obiectivele de vânzări cu scopul de a contribui la îndeplinirea strategiei de vânzări a companiei atat pentru fix cat si pentru mobil;
• Este responsabil de administrarea activităţilor de vânzări din cadrul subregiunii in segmentul de clienti mari alocat, cu scopul de a sprijini dezvoltarea portofoliului de clienţi, realizarea obiectivelor de loializare şi maximizarea acoperirii pieţei;
• Reprezintă departamentul în problemele comerciale la nivelul segmentului de clienti mari alocat şi menţine un nivel ridicat de contact cu acestia, în vederea dezvoltării şi îmbunătăţirii relaţiilor de afaceri;
• Participa la elaborarea şi/sau revizuirea de politici şi proceduri pentru toate funcţiunile implicate în vânzările de servicii către segmentul corporate, pentru a asigura integrarea şi buna funcţionare a acestora cu scopul de a furniza servicii de calitate;
• Analizează activitatea, rapoartele de vânzări şi alte date pentru a măsura productivitatea şi nivelul de îndeplinire al obiectivelor departamentului, identifica zonele care necesită programe de îmbunătăţire şi dezvoltare sau reducere a costurilor;
• Monitorizeaza cantitativ si calitativ realizarea obiectivelor de vanzari stabilite pentru echipa lui;
• Examineaza nevoile de training ale subalternilor astfel incat sa le imbunatateasca abilitatile de vanzare.
• Furnizeaza periodic rapoarte cu rezultatele intregii activitati de vanzari cat si ropoarte la cerere;
• Analizeaza si aproba cereri din partea persoanelor din subordine, respectand procedurile companiei;
• Asigură cooperarea cu alte entităţi din cadrul companiei în soluţionarea problemelor care implică participare comună;
• Participă, în conformitate cu procedurile în vigoare, la procese specifice managementului resurselor umane care privesc angajarea şi evaluarea salariaţilor din subordine, propunerea de măsuri disciplinare inclusiv de concediere a celor care se află sub pragul stabilit privind performanţa;
• Participă la întâlnirile din cadrul companiei şi asigură coordonarea legăturii departamentului de vânzări cu celelalte divizii din companie pentru a creşte eficienţa acţiunilor comune;
• Gandire antreprenoriala si comerciala;
• Excelente abilitati de lucru cu oamenii;
• Foarte bune abilitati de conducere si supervizare;
• Foarte bune abilitati de planificare si organizare;
• Foarte buna capacitate de convingere si influentare;
• Cunoştinţe temeinice ale produselor şi serviciilor de telecomunicaţii;
• Buna cunoastere a tehnicilor de vânzare;
• Orientare catre rezultate;
• Orientare catre clienti;
• Proactivitate, adaptabilitate;
• Foarte bune abilităţi de comunicare;
• Foarte bune abilitati de negociere;
• Cunoştinţe de limba engleză – nivel avansat;
• Bune cunoştinţe de operare PC.Disponibilitate de a călători;
• Permis de conducere categoria B (fără incidente).
Studii:
• Studii superioare (licenţa) de preferat în unul dintre domeniile: tehnic (electronică, telecomunicaţii, cibernetică, automatică, calculatoare, electrotehnică) sau economic/ financiar/juridic;
• Studiile postuniversitare in management constituie un avantaj.
Experienţa în muncă:
• Minim 5 ani de experienţă în vânzări pe segmentul conturi mari de business;.
• Experienţă managerială in vanzari pe conturi mari minim 1 an.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.