Job expirat
- Raportarea zilnica si lunara a situatiilor aferente livrarilor catre Bulgaria/Ungaria;
- Identificarea si semnalarea situatiilor care afecteaza bunul mers al livrarilor;
- Tinerea legaturii cu firmele de transport colaboratoare;
- Urmarirea si monitorizarea zilnica a livrarilor, retururilor, incasarilor etc.;
- Verificarea facturii de transport.
- Cunostinte bune de MS Office (Word si Excel, Outlook);
- Limba engleza – nivel avansat;
- Avantaj: cunostinte de limba bulgara/maghiara;
- Experienta de minim 6 luni pe un post similar.
Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.
eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.
In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.