Suport Tehnic Clienti

Confidential

28-05-2014 | EXPIRA LA 30-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

· Asigurarea asistentei si suportului tehnic clientilor prin telefon & email.

· Cunoasterea in detaliu a caracteristicilor produselor si a serviciilor firmei

· Raspundere cu professionalism solicitarilor clientilor nostri prin intermediul telefonului si e-mail-ului

· Oferirea de suport tehnic la nivel de excelenta

· Identificarea situatiilor care trebuie transferate catre un department specializat

· Cresterea loialitatii fata de platforma pe care o reprezentam prin eficienta si responsabilitate

· Ofertare de servicii noi

· Cunoasterea procedurilor de lucru si aplicarea lor

· Sa genereze, stocheze si sa furnizeze clientilor rapoarte privind situatia serviciilor contractate, conform procedurilor interne

· Raporteaza si escaladeaza orice problema care incalca SLA-urile activitatii


CERINTE

· Experienta relevanta de minim 2 ani intr-o pozitie similara

· Cunostinte bune sistem de operare Windows; Cunostinte excelente in Excel

· Limba engleza nivel avansat

· Disponibilitate pentru lucrul sub stress

· Persoana serioasa cu spirit de echipa

· Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa si relationare cu clientii;

· Abilitatea de a identifica si adresa nevoile clientului

· Studii superioare finalizate intr-unul din domeniile IT, telecomunicatii, automatica, calculatoare, reprezinta un avantaj