13-03-2020 | EXPIRA LA 13-03-2020
Job expirat
Candidatul ideal
Esti o persoana creativa si entuziasta? Te-ai familiarizat cu diverse metode de instruire interactive si iti place sa sustii persoanele din jurul tau? Perfect! Locul tau este in echipa noastra, ne dorim un Team Leader si un Trainer, care sa contribuie la dezvoltarea proiectului BPO.
Ce ne dorim de la tine?
- Sa cunosti limba italiana si engleza la nivel avansat;
- Experienta profesionala de cel putin 6 luni intr-un rol similar;
- Sa detii excelente abilitati de comunicare si prezentare ;
- Fire empatica cu atitudine pozitiva;
- Background profesional in domeniul BPO / contact center;
- Orientare catre cresterea performantelor si motivarea celor instruiti/ echipei;
Descrierea jobului
Trainer proiect:
- Vei planifica si sustine traininguri de proiect pentru clientii interni ai companiei;
- Vei identifica nevoile de training;
- Vei elabora materialele de training;
- Vei evalua participantii la cursuri;
- Vei raporta activitatea desfasurata in timpul trainingului
- Program L-V 9-18, usor flexibil, cu posibilitatea de deplasare o saptamana/ luna.
Team Leader proiect:
- Vei coordona si monitoriza activitatea zilnica a agentilor si vei fi responsabil de atingerea obiectivelor cantitative si calitative specifice;
- Vei sprijini echipa in atingerea obiectivelor prin acordarea de suport agentilor si preluarea solicitarilor complexe;
- Te vei ocupa de actualizarea procedurilor de lucru, oferire de feedback,agentii noi/existenti;
- Vei gestiona relatia cu managerul de proiect si clientul extern prin intalniri punctuale, sedinte lunare si rapoarte;
- Te vei ocupa de evaluarea lunara a activitatii agentilor din subordine;
- Program in ture (inclusiv 2 weekenduri pe luna cu liber in timpul saptamanii).
Beneficii:
- Echipa dinamica, in continua crestere;
- Abonament medical la Regina Maria;
- Posibilitatea de a comanda carti prin Bookster;
- Training-uri de start-up platite si traininguri ocazionale de dezvoltare profesionala;
- Alti 450 de colegi simpatici, concursuri interne, iesiri in oras si diverse activitati de echipa;
- Posibilitati reale de crestere profesionala in cadrul companiei.
Activam de mai bine de 12 ani in domeniul serviciilor de Business Process Outsourcing, avand 3 sedii in Bucuresti, Ramnicu Valcea si Bacau.
Gestionam proiecte in 7 limbi de circulatie internationala pentru companii de top ce activeaza in diferite industrii (pharma, retail, telecomunicatii, banking, IT, auto, etc.).
Principalul motor al activitatii noastre il reprezinta oamenii - motiv pentru care am investit si vom investi intotdeauna in angajatii nostri prin training-uri, stagii de pregatire si suport continuu din partea team leaderilor si a managementului.
Aici vei gasi o echipa prietenoasa si cu dorinta constanta de progres. Mai mult decat atat, apreciem oamenii valorosi, drept urmare, cei care demonstreaza initiativa si determinare au sanse reale de a fi promovati, majoritatea managerilor nostri pornind de la postul de reprezentant relatii clienti.
Te invitam sa afli mai mullte despre noi aici:
https://www.valoris.ro/
https://www.facebook.com/ValorisCenter.Romania/
https://www.linkedin.com/company/valoris-center/