Job expirat
- preluarea, investigarea si rezolvarea incidentelor de natura tehnica ridicate de catre clienti;
- aplicarea metodelor de diagnosticare si identificare a solutiilor in concordanta cu SLAs;
- respectarea procedurilor standard de escalare a incidentelor de ordin tehnic care necesita atentia altor echipe tehnice (product management, QA, dezvoltare);
- intocmirea de documentatii tehnice/pasi de basic troubleshooting pentru uz intern (suport);
- punct de contact pentru support, cand exista probleme tehnice ce necesita rezolvare din partea departamentului de dezvoltare (bug reports, infrastructure issues, data base issues);
- punct de contact pentru dezvoltare cand se comunica probleme tehnice critice care au impact asupra clientilor (bug fixes, updates, maintenance);
- studii superioare (in domeniul IT – constituie avantaj)
- experienta pe o pozitie similara
- cunostinte solide IT
- foarte bune abilitati de comunicare si munca in echipa
- persoana serioasa, orientata catre rezultate
- cariera intr-o companie de succes
- pachet salarial atractiv
Suntem o firma de consultanta in domeniul resurselor umane din Sibiu si oferim servicii de recrutare si selectie de personal pentru pozitii de specialisti cu studii superioare, middle management si top management.
Prin munca si profesionalismul nostru, prin aprecierea clientilor nostri ne-am consolidat pozitia pe piata locala de consultanta resurse umane si ne-am castigat un loc de frunte printre companiile de consultanta HR din Sibiu.