Job expirat
- furnizeaza suport tehnic utilizatorilor si asigura managementul echipamentelor mobile
- raspunde prompt la toate email-urile si apelurile telefonice primite de la utilizatorii care au nevoie de suport, pornind de la intrebari de baza si pana la probleme mai complicate
- interactioneaza cu resursele interne si externe pentru determinarea, rezolvarea si escaladarea problemelor
- contribuie la imbunatatirea continua a procesului de suport prin identificarea problemelor persistente si recomandarea de modificari
- Cunostinte de baze de date (SQL)
- Cunostinte de programare, debuging
- Cunostinte MS Office
- Cunostinte networking
- Atitudine proactiva si orientata catre utilizator
- Capacitatea de a lucra in echipa
- Abilitati de comunicare, spirit analitic
- Cunostinte de limba engleza
- Candidatul ideal este student in anul II sau anul III la o facultate cu profil informatic
- Posibilitatea acumularii de experienta intr-o companie multinationala
- Program de lucru flexibil
- Lucru intr-o echipa tanara si dinamica
Microsoft Certified Partner