07-04-2014 | EXPIRA LA 07-05-2014
Job expirat
* Solicita asistenta de la Managerul/Coordonatorul Contact Center-ului pentru a inchide intrebarile/solicitarile „offline”complexe
* Daca intrebarile/solicitarile nu pot fi rezolvate la nivelul sau, le transmite la nivel superior, la persoanele abilitate – echipele de Operatiuni LUXEMBOURG, etc.
* Gestioneaza intrebarile/solicitarile primite
* Primeste intrebari/solicitari (prin telefon sau e-mail ) pe teme de resurse umane de la salariatii si reprezentantii de resurse umane ai clientilor interni
* Inregistreaza toate intrebarile/solicitarilein sistemul ERM, in vederea urmaririi si referintelor viitoare
* Analizeaza si clasifica intrebarile/solicitarile primite, pentru a stabilidaca pot fi gestionate de Contact Center sau daca necesita transmiterea la nivelul superior
* Directioneaza clientii interni catre optiuni de self-service (de exemplu: procese si politici existente pe Portal), si ii asista cu indicatii, daca este nevoie
* Solutioneaza intrebarile/solicitarile din aria sa de activitate, fie „online”, fie „offline”, efectuand in mod eficient si eficace cautari in baza de cunostinte, in conformitate cu politicile definite si SLA-uri
* Solicita asistenta de la Managerul/Coordonatorul Contact Center-ului pentru a inchide intrebarile/solicitarile „offline”complexe
* Daca intrebarile/solicitarile nu pot fi rezolvate la nivelul sau, le transmite la nivel superior, la persoanele abilitate – echipele de Operatiuni LUXEMBOURG, etc.
1. Implementarea activitatilor de formare
* Inscrie salariatii la sesiuni de formare, daca este nevoie
* Comunica cu salariatii in contextul activitatilor de formare
* Intocmeste rapoarte la cerere, in conformitate cu politicile si procedurile in vigoare
2. Gestioneaza tichetele legate de activitatile desfasurate
* Asigura documentatia corespunzatoare si actualizarea tuturor tichetelor gestionate in aplicatia ERM
* Urmareste tichetele escaladate, daca este cazul, pentru a asigura rezolvarea lor
3. Sustine gestiunea bazei de cunostinte si imbunatatirea continua
* Contribuie cu informatii pentru baza de cunostinte a CSS LUX pe teme de gestiunea datelor
* Isi impartaseste cunostintele si ii sprijina pe colegi sa-si indeplineasca sarcinile zilnice
* Identifica si sustine implementarea initiativelor de imbunatatire continua a performantei sale sau a proceselor, procedurilor si instrumentelor de gestiune a datelor/ recrutare/formare profesionala
Ofera informatii pentru actualizarea Portalului de resurse umane Luxembourg – de exemplu: liste cu intrebari frecvente.
Limba franceza - nivel avansat(B2-C1)
Contractul pentru aceasta pozitie este pentru o perioada determinata de 8 luni, cu posibilitatea de prelungire in functie de performante.
* Studii superioare, preferabil in domeniul economiei/stiintelor sociale/RU etc
* Cunostinte medii/avansate de specialitate si/sau experienta in domeniul RU
* Buna cunoastere Microsoft Office, in special Excel
Experienta
* Experienta anterioara sau cunostinte despre operatiunile dintr-un Call Center
* Cunoasterea sau experienta privind procesele si instrumentele de resurse umane constituie un avantaj (dar nu este obligatoriu)
* Experienta in BPO reprezinta un avantaj
BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.
Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.