Job expirat
Preia solicitarile telefonice si prin e-mail ale utilizatorilor din reteaua BRD-GSG, filialele acesteia si a utilizatorilor din alte entitati IBFS (in functie de serviciile subscrise) si le inregistreaza in aplicatia de ticketing respectand conceptele ITIL de Incident Management, Change Management, Request Fulfillment;
Asigura comunicarea si informarea clientilor cu privire la solicitarile lor aflate in curs;
In cadrul procesului de Incident Management, in vederea respectarii calitatii serviciilor oferite in Service Level Agrement sau Operational Level Agrement realizeaza urmatoarele:
- inregistreaza incidentele semnalate de utilizatori impreuna cu toate detaliile furnizate
- furnizeaza supportul de nivel 1; daca este necesar, dupa realizarea unui diagnostic initial, il
escaladeaza catre nivelul 2
- urmareste evolutia incidentelor
- urmareste in mod particular incidentele cu impact ridicat
Raspunde solicitarilor utilizatorilor in vederea livrarii serviciilor precizate in Catalogul de Servicii respectand calitatea stabilita prin Service Level Agreement sau Operational Level Agrement;
In cadrul procesului de Asset Management mentine evidenta tehnica referitoare la echipamentele IT: servere, imprimante, laptop-uri, scanere, pc-uri, echipamente de comunicatii (routere, switch-uri, compresoare, interfete, etc);
Furnizeaza date prinvind KPI (Key Performance Indicators) aferente proceselor de Incident Management, Problem Management, Change Management, Request Fulfillment, Configuration Management;
Mentine relatiile cu firmele de service si cu furnizorii externi in vederea respectarii calitatii serviciilor oferite in Service Level Agrement sau Operational Level Agrement;
Asigura informarea utilizatorilor despre schimbarile ce au loc in infrastructura IT a retelei BRD-GSG;
Studii superioare de profil: Absolvent studii tehnice de specialitate IT (Institutul Politehnic – Automatica si Calculatoare, Electronica; Academia de Studii Economice- Facultatea de Statistica, Cibernetica si Informatica Economica; Facultatea de Matematica-Informatica sau echivalente);
Experienta minima in activitatea de HelpDesk: 2 ani;
Experienta in incadrarea solicitarilor/incidentelor si in realizarea conexiunilor cu alte incidente/probleme
Cunoasterea serviciilor standard ale catalogului de servicii al GIP
Buna cunoastere in integralitate a procedurilor GIP, a catalogului de servicii, cunoastere si simt pedagogic asupra consemnelor de munca utilizate in activitatea de ServiceDesk
Sisteme de operare Windows (utilizare, instalare, configurare, interpretari mesaje de eroare);
Aplicatii de birotica (utilizare, instalare, configurare, interpretari mesaje de eroare);
Aplicatii bancare specifice;
Obisnuinta de a lucra cu aplicatii de monitorizare sisteme informatice;
Hardware PC si periferice;
Networking (protocoale, arhitecturi, conexiuni);
Profilul candidatului:
- Studii superioare tehnice
- Cunoasterea limbii engleze
- Orientare spre client
- Orientare spre rezultate
- Spirit de organizare
- Spirit de responsabilitate ridicat
- Abilitati excelente de comunicare
- Atentie la detalii
- Cooperare
- Abilitati de vanzare si persuasiune
Oportunitatea de a incepe o cariera in domeniul bancar
Tip de contract: Contract pe perioada nedeterminata
Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.
BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.
Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.