Teleconsilieri

BRD - Groupe Societe Generale

06-08-2013 | EXPIRA LA 05-09-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigura contactul cu clientii in ceea ce priveste toate aspectele legate de solicitarile si nemultumirile acestora, oferirea solutiilor in vederea rezolvarii situatiilor prezentate si mentinerea unui grad ridicat de satisfacere a clientului.


CERINTE

-Studii superioare sau student in anii terminali;

-Experienta in relatii cu clientii sau practica bancara constituie un avantaj.

- Dorinta de a incepe si de a evolua intr-o cariera bancara;
- Excelenta comunicare verbala si in scris;
- Orientare catre client si catre rezultate;

- Abilitati de organizare si prioritizare;
- Rezistenta la stres;

- Cunoasterea unei limbi straine (Engleza sau Franceza).


BENEFICII OFERITE

Oportunitatea de a incepe o cariera in domeniul bancar (cunoastrerea de produse si servicii bancare si bune perspective de evolutie).





Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul aplicatiilor fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.


DESCRIEREA FIRMEI

BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.

Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.