Job expirat
SCOPUL GENERAL AL POSTULUI :
Asigura conexiunea dintre departamentele de vanzari si marketing, centralizand, analizand si sintetizand datele specifice celor doua departamente, supervizand modul de comunicare si de implementare a initiativelor specifice acestora in raport cu fiecare canal de vanzare al companiei.
RESPONSABILITATI:
- Ofera suport activ specific fiecarui canal si tip de magazine din zona alocata prin crearea si implementarea de programe de promovare pentru brandurile companiei;
- Maximizeaza efectul procesului de vanzare de la magazin catre consumator pentru brand-urile companiei, in zona alocata;
- Analizeaza pe de-o parte vanzarile realizate iar pe de alta parte piata si concurenta;
- Realizeaza vizite in teren atat inaintea actiunilor promotionale (obtinere aprobari, obtinere informatii din piata) cat si in perioada actiunilor promotionale pentru monitorizarea bunei desfasurari a acestora si realizarea feedback-ului catre cei interesati;
- Ofera suport departamentului de vanzari pentru negocierea si incheierea contractelor de vanzare, implementarea produselor si a promotiilor in magazine;
- Caută să identifice profilul consumatorului, fluxul de trafic, gama de produse, pentru a recomanda locaţii potrivite pentru promoţii ce vizează brandul;
- Propune si participa la conceperea si realizarea materialelor cu caracter promotional sau publicitar in functie de necesitatile actiunii promotionale planificate;
- Realizeaza prezentari de descriere actiunilor intreprinse catre forta de vanzare in zona alocata;
- Creeaza standardele de merchandising/promotii (vizibilitate, preturi, modalitatile de utilizare si amplasare a materialelor promotionale/ publicitare) pentru toti clientii si pentru toate activitatile conexe;
- Elaboreaza, implementeaza si monitorizeaza planul trimestrial/ lunar/ anual al promotiilor si activitatilor promotionale, pe brandurile companiei in zona de care este responsabil, pe toate canalele (atat traditional trade cat si Key Accounts).
Nivel de studii: Studii de baza: Superioare, preferabil studii economice sau de marketing
Experienta: Minim 2 ani experienta intr-un post similar.
Cunostinte:
- Cunosterea procesulor de vanzare - cumparare si de negociere;
- Cunostinte de marketing si trade marketing;
- Cunostinte despre piata de FMCG;
- Utilizare calculator la nivel foarte bun: MS Office, Internet;
- Limba engleza – nivel avanzat;
- Permis de conducere categoria B.
Competentele postului:
- Capacitate de planificare şi organizare;
- Gandire analitica si sintetica;
- Abilitati de comunicare si negociere;
- Abilitati de prezentare;
- Atitudine pro-activa ;
- Capacitatea de a coordona proiecte (project management).
Compania Queen Monaco este una dintre marile companiile din Romania, pe piata de: import si distributie FMCG, servicii logistice - transport rutier de marfuri. Cu o experienta de peste 14 ani si cu o echipa de mai mult de 200 de profesionisti, asiguram prezenta si activitatea printr-o retea de filiale locale aflate in Bucuresti, Arges, Valcea si Prahova.
Compania are un portofoliu impresionant de branduri proprii, fiind unic importator si distribuitor al: conservelor Sun Food, energizatului XL, Kara Mia – decoratiuni si articole de menaj. De asemenea marcile de tigari Army si Roxboro sunt produse exclusiv pentru Queen Monaco.
Pe langa acestea, Queen Monaco este distribuitor autorizat pentru numeroase marci de renume: Lavazza, Doncafe, Davidoff, Gauloises, Primola, Heidi, Tymbark s.a.
Pentru mai multe informatii accesati www.queenmonaco.ro