Job expirat
SCOPUL GENERAL AL POSTULUI :
Asigura conexiunea dintre departamentele de vanzari si marketing, centralizand, analizand si sintetizand datele specifice celor doua departamente, supervizand modul de comunicare si de implementare a initiativelor specifice acestora in raport cu fiecare canal de vanzare al companiei.
RESPONSABILITATI:
- Ofera suport activ specific fiecarui canal si tip de magazine pentru brand-ul alocat prin crearea si implementarea de programe de promovare;
- Maximizeaza efectul procesului de vanzare de la magazin catre consummator pentru brand-ul alocat;
- Analizeaza pe de-o parte vanzarile realizate iar pe de alta parte piata si concurenta.
- Realizeaza vizite in teren atat inaintea actiunilor promotionale (obtinere aprobari, obtinere informatii din piata) cat si in perioada actiunilor promotionale pentru monitorizarea bunei desfasurari a acestora si realizarea feedback-ului catre cei interesati.
- Ofera suport departamentului de vanzari pentru negocierea si incheierea contractelor de vanzare, implementarea produselor si a promotiilor in magazine.
- Caută să identifice profilul consumatorului, fluxul de trafic, gama de produse, pentru a recomanda locaţii potrivite pentru promoţii ce vizează brandul.
- Propune si participa la conceperea si realizarea materialelor cu caracter promotional sau publicitar in functie de necesitatile actiunii promotionale planificate.
- Realizeaza prezentari de descriere actiunilor intreprinse catre forta de vanzare.
- Creeaza standardele de merchandising/promotii (vizibilitate, preturi, modalitatile de utilizare si amplasare a materialelor promotionale/ publicitare) pentru toti clientii si pentru toate activitatile conexe.
- Elaboreaza, implementeaza si monitorizeaza planul trimestrial/ lunar/ anual al promotiilor si activitatilor promotionale, pe brandul de care este responsabil, pe toate canalele (atat traditional trade cat si Key Accounts).
Studii de baza: superioare, preferabil de marketing
Experienta: minim 2 ani experienta intr-un post similar.
Obligatoriu experienta in FMCG.
Cunostinte:
- Cunosterea procesulor de vanzare - cumparare si de negociere;
- Cunostinte de marketing si trade marketing;
- Utilizare calculator la nivel foarte bun: MS Office, Internet, preferabil si Corel Draw si Photo Shop;
- Limba engleza – nivel avanzat;
- Permis de conducere categoria B.
Competentele postului:
- Capacitate de planificare şi organizare;
- Gandire analitica si sintetica;
- Abilitati de comunicare si negociere;
- Abilitati de prezentare;
- Creativitate si viziune;
- Atitudine pro-activa ;
- Capacitatea de a coordona proiecte .