Job expirat
- Brief-uri: să verifice, împreună cu Client Service-ul, dacă brief-urile venite de la client sunt complete şi corecte, apoi să facă planning-ul task-urilor.
- Resurse: să centralizeze informaţiile de la CS, să programeze task-urile şi să aloce resurse în interiorul agenţiei.
- Task-uri: să evidenţieze şi să controleze alocarea de task-uri echipelor desemnate (în programul intern de Project Management).
- Planificare: să negocieze şi să planifice deadline-urile, împreună cu departamentele implicate, apoi să le comunici celor implicaţi în proiecte.
- Implementare: să urmărească propunerile din Creaţie/DEV şi să le trimiţi la CS.
- Estimare: să estimezi timing-ul şi costurile pe pitch-uri şi oferte pentru clienţi.
- Evaluare: să organizezi întâlniri de evaluare a proiectelor (calitate vs. eficienţă).
- Raportare: să faci raportări trimestriale cu orele lucrate (pe clienţi şi pe proiecte).
- Status: să organizezi întâlnirile de status.
Experienţă:
- cel puțin 1 an pe o poziţie similară într-o agenţie de comunicare online.
Atitudine:
- proactiv, persuasiv, ordonat, structurat.
- rezistent la presiuni şi greeeeu de influenţat.
Aptitudini:
- vorbeşte şi limba „online-ului” (pe cea a DEV-ului, mai ales) şi limba engleză, of course.
- ţine în frâu Power Point-ul, Excel-ul şi Word-ul.
- este la curent cu ce se întâmplă în marcomm şi online.
Oferta se va discuta in urma interviului final
Forward Thinkers since 2000