29-08-2015 | EXPIRA LA 29-08-2015
Job expirat
In calitate de Trezorier International, principalele tale misiuni vor fi :
- reprezentarea societatii in relatia cu bancile (negocierea facilitatilor de credit, leasing, etc. si gestionarea facilitatilor existente);
- intocmirea si elaborarea de rapoarte financiare referitoare la produsele si facilitatile bancare contractate ;
- raportarea riscurilor identificate legate de activitatea de trezorerie si propunerea unor masuri de mitigare a acestora ;
- asigurarea tuturor informatiilor necesare pentru realizarea previziunilor de trezorerie;
- monitorizarea riscurilor si oportunitatilor legate de capitalul circulant si fluxul de
numerar al companiilor, venind cu propuneri de actiuni de prevenire a riscurilor identificate sau/si cu propuneri de optimizare pentru indeplinirea obiectivelor financiare ale companiei ;
- identificarea de noi surse de finantare ;
- propunerea unor masuri de eficientizare si organizare a fluxului de trezorerie.
Companie in continua crestere si dezvoltare cauta o persoana cu excelente abilitati de comunicare, organizata, cu spirit analitic si o vasta cultura financiara, pentru a se alatura unui proiect cu expunere internationala.
Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de :
- Experienta minim 2 ani in domeniul financiar, ideal intr-o companie multinationala;
- Experienta pe audit international sau de lucru in departamente financiare internationale este considerata un avantaj ;
- Cunostinte foarte bune de limba franceza si engleza(minim nivel B2) ;
- Cunostinte de trezorerie/contabilitate-fiscalitate ;
- Abilitati analitice excelente, atentie la detalii;
- Disponibilitate la deplasari 50% din timp ;
- Foarte bune cunostinte de Excel.
Beneficii:
- Formare la nivel internaţional;
- Oportunităṭi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
- Pachet salarial atractiv.
VEO Worldwide Services este o companie fondată în anul 2006, care furnizează servicii de consultanţă Business to Business, cu peste 450 de angajaţi, 8 ani de experienţă în România şi o creştere anuală de 70% în ultimii 4 ani. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri: COMERŢ INTERNAȚIONAL, IT, FINANŢE, RESURSE UMANE. Suntem o companie de consultanţă cu experienţă şi expertiză internaţională. Tot ceea ce facem în VEO, realizăm cu pasiune şi implicare, iar acest lucru s-a reflectat în cursul celor 8 ani de activitate în cifre şi prin creştere continuă. În VEO poţi evolua, îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta, îţi propunem lucruri noi şi provocări, zi de zi! Încurajăm spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenţa, originalitatea şi munca în echipă. Oferim training-uri la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta!