Job expirat
Prezentare Job
•Companie: eMAG
•Locatie: Bucuresti, Romania
•Tip Job: Full Time
•Industrie: Internet
•Nivel Cariera: Entry Level
•Data de incepere: ASAP
Responsabilitati
• Interfata intre client si vendor;
• Preluarea sesizarilor din partea clientilor si solutionarea lor (modificari pe comanda);
• Solutionarea problemelor presupune in anumite cazuri si interactiune cu vendorul;
• Intocmirea de rapoarte;
• Propune imbunatatiri cu privire la modul de tratare a situatiilor operationale;
• Gestionarea problemelor de livrare.
• 1 an experienta in zona de vanzari online;
• Experienta in lucru cu aplicatia de comenzi si marketplace;
• Capacitatea de a intelege fluzutile de comanda;
• Bune abilitati de comunicare;
• Dornic sa invete lucruri noi si sa se dezvolte;
• Orientare catre client;
• Gandire analitica;
• Pachet salarial competitiv;
• Politica de beneficii atractiva;
• Program de integrare intr-o echipa tanara si dinamica;
• Acces la ultimele tehnologii si echipamente IT;
• Acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera.
Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.
eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.
In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.