Job expirat
•Conceperea si redactarea de continut informativ, captivant, descriptiv, relevant si de calitate atat pentru produsele aflate la vanzare pe platforma online a companiei cat si pentru comunicarea de tip email marketing;
•Corectura constanta a informatiei publice pentru asigurarea unei acurateti de exceptie a exprimarii in limba romana;
•Colaborarea eficienta cu toate departamentele implicate in proiectele de vanzare si promovare online (vanzari, marketing, logistica, financiar);
•Perfectionarea permanenta a cunostintelor despre brandurile comercializate (viziune, misiune, valori, produse icon, colectii noi, stiri din fashion/sport, sugestii stilistice);
•Imbunatatirea permanenta a calitatii comunicarii si informatiilor furnizate;
•Traducerea si adaptarea de texte din limba engleza in limba romana.
•Studii superioare absolvite (de preferat Litere, Jurnalism, Limbi Straine);
•Experienta similara relevanta in domeniul e-commerce fashion/sport;
•Cunostinte de utilizare sistem de tip CMS, reprezinta un avantaj;
•Buna cunoasterea pietei de profil si a profilului clientului fashion/sport premium;
•Excelente abilitati de comunicare in scris si oral; existent unui portofoliu de proiecte relevante;
•Personalitate placuta, sociabila, initiativa si creativitate.
•Limba engleza – nivel avansat.
FF Group Romania este unul dintre jucatorii cei mai importanti din industria locala de fashion retail. Distribuitor si retailer pentru brandurile Nike, Converse, UGG Australia, Juicy Couture, Miss Sixty, Energie, Calvin Klein Jeans, Scotch&Soda, Napapijri, G-Star Raw, Franklin&Marshall. Retailer pentru branduri internationale de fashion renumite.
Compania FF Group Romania a fost infiintata in anul 1999 sub numele de Elmec Romania si este in acest moment cel mai important retailer national de articole sportive si fashion, fiind parte a grupului international Folli Follie. Compania detine o retea proprie de magazine exclusive Nike, Folli Follie, Converse, Calvin Klein Jeans, precum si magazine multibrand care ofera un portofoliu de marci premium apreciat de catre cei mai exigenti clienti: Collective, Star Place si _KIX.
Portofoliul premium de branduri distribuite si comercializate de FF Group Romania a impus necesitatea dezvoltarii unor concepte de retail multibrand inovatoare, care au devenit destinatia favorita a iubitorilor modei. Primul concept propriu multibrand lansat sub denumirea Famous Brands a devenit cunoscut si apreciat de toti iubitorii de moda, stil si brand-uri internationale.
In anul 2011 un nou magazin de fashion a fost deschis in Baneasa Shopping City – primul magazin Collective, un concept modern de magazin multibrand care reuneste marci faimoase din lumea modei. Primul magazin Collective a fost lansat in Atena in anul 2008 si, ca urmare a succesului de care s-a bucurat, a fost urmat de un nou magazin in Patras. Implementarea in Romania a conceptului Collective vine ca o urmare fireasca a globalizarii politicii de retail a grupului. Odata cu lansarea noului magazin, Galeriile Famous Brands din Bucuresti Mall si Plaza Romania s-au aliniat noilor cerinte si si-au schimbat denumirea in “Collective”. Premiza de la care a plecat noul concept de magazin este de a oferi vizitatorilor “a collection of famous brands”, care face ca magazinele Collective sa fie in lista de preferinte a acestora.
Magazinele Collective comercializeaza colectiile de ultima ora ale brandurilor internationale de renume precum: Juicy Couture, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Napapijri, UGG Australia, Scotch&Soda, Franklin&Marshall, DKNY Jeans, Converse, G-Star Raw, Miss Sixty, Energie, Superdry, Gant Footwear, Hamaki-Ho, 7 For All Mankind, TOMS, Diesel, Pepe Jeans London, Hunter, Melissa, Nike, Converse.