Job expirat
Rolul este in departamentul Livrare E-Activities Romania/ Divizia Chief of Staff si Dezvoltarea Afacerii.
SCOP: Dezvolta pagini/aplicatii web conform cerintelor, transformand fisierele de tip PSD in pagini web, folosind HTML,CSS , JQuery si Javascript.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Construieşte pagini şi aplicaţii WEB căutând şi selectând tehnologiile adecvate;
Verifica compatibilitatea site-urilor fata de diferitele browsere, atat pentru desktop cat si pentru cele mobile;
Se asigura ca design-ul & continutul sunt responsive / se adapteaza la diverse rezolutii pe diverse device-uri;
Colaborareaza cu expertii UX, copywriters in vederea livrarii html-urilor;
Updateaza elemente existente (blocuri html, pagini campanii) din site-urile existente din portofoliu Core si NonCore;
Utilizeaza efectiv instrumente de analiza precum factorii de analiza Google si identifica masuri de imbunatatire a timpului de incarcare a paginilor;
Aduce noi idei si initiaza noi concepte in vederea generarii instrumentelor de marketing online, inclusiv prin implementarea/ adoptarea a unor noi instrumente de marketing;
Lucreaza pe baza unui stil preconfigurat in asa fel incat sa respecte regulile de brand si sa imbunatateasca perceptia externa asupra brand-ului;
Absolvent studii superioare, design, marketing sau studii tehnice constituie avantaj.
Minim 1 an experienta in front-end development.
Responsive layouts;
Cunostinte de Photoshop/Ilustrator;
Cunostinte despre standardele web si protocoalele internationale;
Usor adaptabil la tehnologii noi;
Capabil de a lucra la fel de bine atat individual cat si in echipa;
Capabil de a respecta termenele scurte;
Creativ si inovativ;
Atentie la detalii;
Bune abilitati de comunicare;
Limba engleză nivel avansat este obligatorie.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.