Technical Support - limba germană

LISIECKI KADRY KONSULTACJE

05-06-2015 | EXPIRA LA 07-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

LKK sunt oameni cu experiență îndelungata - folosind cunoștințe practice și realizări științifice, putem ajuta clienții noștri îmbunătățirea calității și eficienței operațiunilor lor. Ne dorim să creștem, dezvoltându-ne tot mai mult, îmbunătățindu-ne in fiecare zi. . Companii de succes, pentru care am găsit angajați extrem de apreciati, am diagnosticat cu precizie sau resurse sau a mediului echipa antrenată, acestea sunt, de asemenea, succesele noastre.
Acum, căutăm pentru clientul nostru, Sutherland, candidați pentru poziția în centrul Sofiei.
Sutherland – Un furnizor global de solutii inovatoare de clasa mondiala si servicii de afaceri. Ne vom dezvolta carierele, nu de locuri de muncă.
Scopul nostru nu este doar furnizarea de locuri de muncă, investiții în construirea carierelor angajatilor nostri. Cultura noastră se concentrează pe dezvoltarea angajatilor si de ingrijire a menține echilibrul între viața profesională și cea privată. Noi oferim ccelor mai buni salariați salarii atractive, noi experiențe, precum și posibilitatea de dezvoltare în multe industrii și regiuni.

Începând cu anul 2008, Sutherland Global Services a realizat investiții semnificative pentru a satisface nevoile tot mai mari ale clientilor nostri. Sutherland Bulgaria este o echipă internațională și divers de angajați din diferite medii, culturi și naționalități. Sofia, nu este doar un oraș turistic, dar casa pentru locuitorii din întreaga lume, cunoscut în întreaga lume pentru ospitalitatea și acceptarea altor culturi sale.Deschis în 2008, filiala din Sofia este un centru de servicii pentru clienți multilingv. De atunci, umflat la mai mult de 500 de angajați. Echipa noastra de profesionisti ofera suport tehnic și servicii pentru clienți în 16 limbi europene.

Responsabiliati
- furnizarea de sprijin tehnic pentru software si servicii si alte produse companii prin telefon, e-mail,
- informarea clientului de actualizări, tranzacții,
- pentru a completa datele necesare pentru o bază de date,
- punerea în aplicare a sarcinilor,
- reprezentarea profesională acompaniei.


CERINTE

Cerinte:
- cunoașterea limbii germane: B2/C1,
- cunoa șterea limbii engleze: B1,
- competențe informatice și o cunoaștere Task Manager.


BENEFICII OFERITE

Oferim:
- cursuri de perfecționare,
- condiții de muncă foarte bune,
- program de lucru flexibil,
- salarii atractive,
- sprijin financiar legat de mutarea în Sofia,
- experienta de lucru in domeniul customer service personal sau de afaceri.


DESCRIEREA FIRMEI

LKK - sunt oameni cu experiență îndelungata - folosind cunoștințe practice și realizări științifice, putem ajuta clienții noștri îmbunătățirea calității și eficienței operațiunilor lor. Ne dorim să creștem, dezvoltându-ne tot mai mult, îmbunătățindu-ne in fiecare zi. . Companii de succes, pentru care am găsit angajați extrem de apreciati, am diagnosticat cu precizie sau resurse sau a mediului echipa antrenată, acestea sunt, de asemenea, succesele noastre.