Job expirat
- Coordonarea activitatii interfunctionale intre departamentele de marketing, R&D, productie si logistica;
- Monitorizarea pietei: analiza concurentei, analiza produselor, interfata intre societatea de merchandising si personalul de vanzari (KAMs e BdMs);
- Analiza pietei: date Nielsen (cote de piata, indici de pret, indicatori aspoh etc);
-Gestionarea activitatii de dezvoltare produs (dezvoltarea caracteristicilor tehnice, plecand de la analiza de piata, pozitionarea pretului, branding, dezvoltare proiect tehnic);
- Analiza produselor existente sau aflate in faza de proiect;
- Gestionarea relatiei cu agentiile ATL si BTL;
- Gestionarea planului promotional din punct de vedere operativ sau administrativ si a activitatii de trade marketing generic sau focusat pe clienti specifici;
- Organizare si gestionare evenimente (mini conventie, lansare produse noi etc).
- Absolvent/a de studii superioare, de preferat Marketing;
- Experienta de minim 3 ani, acumulata, de preferat, intr-o multinationala `Non-food`/in sectorul FMCG;
- Engleza fluent, limba italiana reprezinta un avantaj;
- Domiciliul in Calarasi/dispus/a pentru relocare;
- Disponibilitate pentru deplasari in teritoriu si frecvente deplasari in Bucuresti.
COMPANY DESCRIPTION:
HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.