Job expirat
coordoneaza intreaga activitate a agentiei, tinand cont de atributiile consemnate in fisele de post ale angajatilor;
- contribuie la imbunatatirea permanenta a calitatii serviciilor, mentinerea clientilor existenti si atragerea de noi clienti;
- asigura profitabilitatea unitatii;
- este responsabil de realizarea bugetelor de vanzari;
- stabileste si evalueaza realizarea targeturilor salariatilor din subordine;
- urmareste modul de indeplinire a sarcinilor de serviciu de catre personalul din subordine;
- asigura un climat de lucru corespunzator, controleaza conduita personalului si stimuleaza lucrul in echipa;
- promoveaza, acorda consultanta si vinde intreaga oferta de produse de activ si pasiv, in conformitate cu planul de vanzari repartizat, cunoscand temeinic tot portofoliul de produse si servicii al Bancii;
- initiaza si sustine actiuni de atragere a unui numar cat mai mare de clienti, prin stabilirea de intalniri cu potentiali clienti si prin participarea la viata social - economica locala, unde promoveaza produsele si serviciile Bancii;
- cerceteaza permanent piata si urmareste dezvoltarea acesteia in vederea atragerii de noi clienti viabili pentru Banca;
- contribuie la stabilirea si implementarea planului de atragere si fidelizare a clientelei;
- raspunde de atragerea disponibilitatilor banesti de la persoane fizice si persoane juridice si de construirea unui portofoliu de credite performant;
- contribuie la formarea unei culturi de constientizare a activitatii de creditare in cadrul fortei de vanzare;
- in conditiile stabilirii eligibilitatii solicitarii, cu incadrarea in prevederile interne si cerintele de prudentialitate, realizeaza demersurile de inaintare a documentatiei la sucursala in vederea efectuarii analizei economico - financiare si intocmirii referatului de creditare;
- raspunde de recuperarea creditelor restante, în conformitate cu sarcinile şi atribuţiile stabilite de reglementările interne în domeniul creditării;
- urmareste ca personalul din subordine sa cunoasca toate produsele si serviciile Bancii si ca aceastea sa fie prezentate clientilor;
- identifica necesitatile de instruire ale personalului din agentie, transmite si prelucreaza toate dispozitiile, normele de lucru si alte reglementari primite, asigura cunoasterea acestora de catre subalterni si raspunde prin control de modul de aplicare;
- realizeaza evaluarea angajatilor la sfarsitul perioadei de proba si face propuneri referitor la statutul angajatului;
Studii superioare economice, tehnice sau juridice
Cursuri de prospectare a pietei, cursuri de vanzari si tehnici de negociere – constituie un avantaj;
Minim 3 ani experienta bancara, dintre care minim 1 an in activitatea de creditare sau vanzari produse persoane fizice sau juridice;
Cunoasterea legislatiei specifice domeniului financiar bancar;
Cunoasterea mediului economic si bancar local;
Bune cunostinte de marketing si vanzare;
Cunoasterea pietei de produse si servicii bancare;
Orientare spre rezultate;
Abilitati de evaluare si asumare a riscurilor;
Capacitate de analiza financiara;
Aptitudini de negociere si vanzare;
Spirit de echipa;
Abilitati de motivare a angajaţilor;
Aptitudini organizationale si de control;
Capacitate de analiza si sinteza, initiativa si perseverenta;
Capacitate de a gasi solutii eficiente pentru perfectionarea activitatii;
Abilitati pe linie de vanzari;
Luare de decizii, receptivitate la idei noi;
Abilitati de integrare sociala si comunicare;
Operare computer.
bonus din vanzari
Banca Comerciala Carpatica a fost infiintata la Sibiu in data de 15 iulie 1999. In urma cu unsprezece ani, la initiativa unor oameni de afaceri si a unor reprezentanti ai mai multor societati private romanesti si straine, pe piata bancara din Romania a luat nastere un nou concept al calitatii.
BCC promoveaza inteligenta autohtona, capitalul uman si financiar, dovedind transparenta, operativitate si flexibilitate in rezolvarea problemelor partenerilor sai de afaceri.