Job expirat
Raporteaza catre: Directia Executiva Comercial Segment Rezidential Romania
SCOP:Interacţionează zilnic cu clienţii pentru a rezolva probleme tehnice simple, inregistraza incasari si plati in numerar si card conform procedurilor financiare in vigoare, interactioneaza in mod reactiv si proactiv cu clientii şi-i informeaza în ceea ce priveşte serviciile şi produsele Telekom Romania pentru a stabili şi a îmbunătăţii relaţii cu acestia şi a atinge targeturile predefinite de vânzări.
RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Promovează şi vinde serviciile şi produsele Telekom Romania utilizand toate canalele de vanzare (magazinele proprii, puncte de lucru inchiriate in spatii comerciale – kioskuri), desfasoara activitati outdoor specifice – door to door, cortfest sau alte actiuni similare, in vederea finalizarii de contracte pentru furnizarea serviciilor companiei si pentru atingerea targeturilor stabilite de vânzări.
Analizează reactiv si proactiv şi soluţionează întrebările şi problemele clienţilor în limitele procedurilor existente şi dacă este necesar le transmite mai departe, pentru a răspunde aşteptărilor clienţilor, pentru a asigura un nivel maxim de satisfactie a clientului si pentru a concluziona interactiunile cu acestia in contracte de servicii si produse Telekom Romania.
Atunci când este necesar transmite informaţiile departamentelor abilitate pentru a facilita rezolvarea cererilor clienţilor în limitele instrucţiunilor existente şi urmăreşte evoluţia acestora pentru a se asigura că problema este soluţionată in cel mai scurt timp.
Este la curent cu procedurile şi noile evoluţii aferente activitatii desfasurate in cadrul Magazinelor, cu scopul de a menţine nivelul de cunoştinţe necesar pentru desfăşurarea acestei activităţi.
Efectuează activităţile specifice (semnare contracte de servicii si produse atat petru clienti persoane fizice cat si pentru persoane juridice, comercializare echipamente, asigura suport pentru celelalete canale de vanzare, etc conform procedurilor standard, asistă pe alţi membrii ai echipei în desfăşurarea activităţii lor şi contribuie la o comunicare eficientă în cadrul echipei, semnalând corespunzător potenţialele probleme pentru a asigura buna funcţionare de ansamblu a magazinului.
Menţine standardele şi imaginea companiei prin livrarea unor servicii de calitate şi printr-o atitudine profesională în relaţiile cu clienţii, conform Ghidului de Standarde pentru Magazinele Telekom Romania.
Primeşte, facturează şi înregistrează plăţi în numerar şi achitări de facturi conform procedurilor şi standardelor companiei, sau dupa caz asista clientii Romtelecom in activitatea de incasare individuala prin intermediul automatelor de incasare contribuind astfel la buna funcţionare a activităţii de încasare.
Gestionează masa monetară colectată, verifică şi asigură predarea sumelor către bancă, întocmind documentele necesare.
Asigură zilnic numerarul ramas în casierie potrivit normelor (safe, lăzi valori,etc)
Informează zilnic şeful de magazin sau persoana desemnata cu gestionarea activitatii acestuia în cazul în care se constată minusuri sau plusuri în gestiune.
Răspunde de corectitudinea oricărei tranzacţii efectuate şi de numerarul aflat în gestiune.
Completează formulare şi rapoarte standard conform procedurilor departamentului pentru a-şi informa superiorii cu privire la activitatea desfăşurată, volumul vânzărilor de produse şi servicii, nevoile/ solicitările clienţilor si propune in mod proactiv modalitati de imbunatatire a activitatii rezultate in urma interactiunii cu acestia.
Studii medii (studiile superioare reprezintă un avantaj).
Experienţa în muncă:
Minim 1 an experienţă în lucrul cu clientul.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Orientare spre client – gestionează împrejurările dificile sau emoţionale în lucrul cu clienţii. Răspunde prompt nevoilor clienţilor. Solicită feed-back din partea clienţilor pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor prestate. Răspunde solicitărilor de servicii şi oferă asistenţă. Îşi onorează angajamentele. Clarifică nevoile şi dorinţele clienţilor; Împlineşte cu grijă aşteptările clienţilor în timp util; Monitorizează gradul de satisfacţie al clienţilor şi îi ţine în permanenţă la curent cu noutăţile.
Respect & Integritate – Actioneaza etici si urmeaza politicile companiei. Actioneaza deschis si onest. Actioneaza la fel fata de toti cei din jur. Isi recunoaste greselile
Munca în echipă – Are capacitatea de a coopera şi a lucra eficient cu ceilalţi, de a fi parte a unei echipe. Are disponibilitatea şi abilitatea de a-şi alinia comportamentul la nevoile, priorităţile şi obiectivele echipei sau organizaţiei. Dovedeste un grad de maturitate emoţională şi obiectivitate, atât în legătură cu propria persoana cât şi cu nevoile situaţiei.
Orientarea catre rezultate - Este dedicat in atingerea rezultatelor stabilite. Isi asuma responsabilitatea pentru propria dezvoltare. Este proactiv si profita de orice oportunitate oferita pentru a se implica.
Angajament - Livreaza ceea ce promite. Isi asuma responsabilitatea pentru ceea ce face. Trateaza colegii si clientii cu aceeasi solicitudine. Demonstreaza entuziasm in mod constant pentru munca sa.
Expertiza profesionala - Aplica cunostintele si abilitatile tehnice pentru a-si duce munca la indeplinire la standarde inalte. Poate deprinde rapid noi abilitati si competente specific. Utilizeaza oportunitatile existente pentru a-si mentine abilitatile la zi.
Ascultare activă - acordă atenţie interlocutorului, înţelege doleanţele acestuia, adresează întrebări pentru clarificare atunci când este oportun şi nu întrerupe discuţia
Autocontrol – controlul fizionomiei, îşi ţine emoţiile sub control, controlează mânia şi evită comportamentul agresiv chiar şi în situaţii dificile
Adaptabilitate/Flexibilitate – deschis schimbărilor (pozitive sau negative) şi unei varietăţi considerabile a activităţilor la locul de muncă.
Toleranţă la stres – acceptă critici şi tratează cu calm şi eficienţă situaţiile de stres
Iniţiativă – disponibilitate de asumare a responsabilităţilor şi a provocărilor.
Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.
Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.
Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.