SEF DE ECHIPA MECANICI CAMIOANE

SCANIA ROMANIA

21-10-2011 | EXPIRA LA 21-10-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- responsabil pentru coordonarea activitatii in service;
- furnizeaza mecanicilor din service instructiuni si directive; ii indruma si-i sustine in ceea ce priveste localizarea defectiunilor tehnice, metodele de reparare, eficienta si calitatea serviciilor; se asigura ca acestia sunt capabili sa-si execute atributiile;
- raspunde de calitatea lucrarilor efectuate in service;
- informeaza seful ierarhic despre starea echipamentelor si sculelor speciale din service (functionale, nefunctionale, de reparat, etc.);
- comanda piesele necesare finalizarii reparatiilor;
- comanda consumabilele necesare desfasurarii activitatii de service, impreuna cu magazia;
- pregateste si urmareste predarea pieselor inlocuite in garantie;
- se asigura ca serviciile comandate de client sunt furnizate respectandu-i-se asteptarile si cerintele; dispune efectuarea de curse de proba la vehicule;
- ofera clientilor sfaturi si instructiuni in ceea ce priveste reparatiile si servisarea vehiculelor ;
- explica si clarifica problemele tehnice clientilor;
- se asigura ca relatiile cu clientii se desfasoara in sens pozitiv si prietenos;
- evalueaza si decide in ceea ce priveste lucrarile aditionale;
- respecta si aplica procedurile de lucru emise conform manualului de service;
- este la curent cu dezvoltarea domeniului tehnic, in special cel avand legatura cu produsele, metodele de lucru si echipamentul in domeniul de activitate, si informeaza mecanicii despre aceasta dezvoltare;
- se asigura ca service-ul este pastrat curat, ca echipamentul si sculele sunt in stare buna si prezinta siguranta in timpul folosirii, iar consumabilele exista pe stoc;
- instruieste mecanicii in ceea ce priveste standardele de folosire a echipamentelor si sculelor din dotarea atelierului service;
- face propuneri privind rezolvarea problemelor de care se ocupa si le supune spre avizare, aprobare sau decizionare sefului ierarhic si conducerii societatii;
- intocmeste rapoarte si informari catre seful ierarhic;
- asigura aplicarea in conditii optime a procedurilor de lucru;
- se asigura ca toate activitatile se desfasoara in conformitate cu politicile si procedurile interne si informeaza mecanicii despre acest lucru.


CERINTE

- studii superioare tehnice;
- cunostinte foarte bune de limba engleza tehnica;
- cunostinte generale de IT si de operare PC;
- cunostinte generale despre piata romaneasca de vehicule comerciale grele;
- cunostinte foarte bune despre operatiile mecanice la vehicule;
- licenta valabila pentru vehicule grele;
- experienta tehnica intr-un service auto;
- capacitate dovedita de organizare si administrare a propriului timp cat si pe cel al oamenilor din subordine;
- initiativa si capacitatea de a lucra sub presiune;
- aptitudini de comunicare si de dezvoltare a relatiilor interpersonale;
- abilitati de interactiune cu clientii si capacitatea de a crea si mentine relatii de afaceri cu clientii;
- muncitor, loial, hotarat, capabil sa gestioneze conflicte;
- orientat catre performanta.


BENEFICII OFERITE

- oportunitati de training si dezvoltare profesionala;
- mediu de lucru profesionist;
- pachet salarial motivant.


DESCRIEREA FIRMEI

AICI ESTE ADEVARATA PROVOCARE! TE ASTEPTAM SA NI TE ALATURI!
Scania opereaza in aproximativ 100 de tari si are mai mult de 35.000 de angajati.
In Romania, Scania are 8 birouri de vanzari si 9 ateliere de service. Viziunea Scania este de a fi lider in industria de profil prin crearea de valoare durabila pentru clienti, angajati, actionari si societate, in general.