Job expirat
DESCRIEREA COMPANIEI:
Compania angajatoare este o societate profesională romanească ce activează la nivel national. Anul acesta implineste 8 ani de la lansarea ei pe piaţa si se bucură de privilegiul de a se clasa in top 10 al companiilor de profil din tara. Inca de la infiintare suntem dedicati furnizarii de solutii adecvate, de o calitate ireprosabilă, concentrand intreaga capacitate a echipei in acest sens. Personalul societatii este tanar, dinamic, comunicativ, deschis la cooptarea de noi membri, sprijinind in mod activ formarea acestora.
RESPONSABILITATI:
• Gestionează o parte a portofoliului imobiliar al societăţii;
• Intocmeste si actualizeaza proceduri de lucru in scopul valorificării bunurilor, precum si alte proceduri interne cu acelaşi impact;
• Avizează contractele si alte acte privind înstrăinarea bunurilor;
• Menţine relatia cu clienţii;
CANDIDATUL IDEAL:
• Experienta de specialitate de minim 3-5 ani;
• Bune abilitati de comunicare; lucru in echipa; organizare si stabilirea prioritatilor in activitatea profesionala;
• Abilitatea de pastrare a confidentialitatii activitatii profesionale;
• Abilitatea de a face managementul mai multor sarcini simultan, promptitudine si responsabilitate in luarea deciziilor;
• Persoana proactiva; experienta de lucru intr-un mediu dinamic;
• Disponibilitate la munca de teren si delegatii;
• Cunoscător al limbii engleze;
• Cunostinte bune de operare PC (MS Office);
Pachet salarial atractiv
Lichidari judiciare