Job expirat
• Dezvoltarea si gestionarea portofoliului de clienti, asigurand indeplinirea obiectivelor de vanzari lunare / semestriale stabilite de catre companie;
• Zona de acoperire, Centrul si Nord-ul Transilvaniei, respective judetele: CJ, SJ, BN, MM, SM, BH. Candidatul sa aiba domiciliul in unul din aceste judete.
• Gestionarea intregul proces de vanzare, fiind responsabil/a de realizarea volumelor de vanzari si
stabilirea relatiilor de parteneriat cu toti clientii, respectand standardele si politicile companiei;
• Urmareste si respecta procedurile si instructiunile la nivel de companie;
• Consiliaza, informeaza si gestioneaza relatia comerciala cu clientii existenti;
• Promoveaza produsele si serviciile companiei prin vanzari directe si dezvoltarea unei bune imagini in piata;
• Se asigura de intocmirea si prelungirea la timp a contractelor comerciale cu clientii si de respectarea conditiilor contractuale: termene de plata, scadente, ridicarea la timp a instrumentelor de plata.
• Realizarea de studii de piata si identificarea viitoarelor oportunitati de vanzare
• Căutarea de noi oportunități de afaceri și de noi clienți
• Intocmeste ofertele si soilicita / transmite feedback referilor la stadiul lor
• Urmarirea onorarii comenzilor de la primirea comenzilor pana la livrare si incasare, comunicarea continua cu clientii
• Plasarea comenzilor obtinute de la parteneri
• Realizarea de rapoarte de afaceri și furnizarea informațiilor necesare pentru planificarea strategică și pentru activitățile zilnice
• Reprezentarea si promovarea companiei pe piata
• Stabilirea politicii de preț și participarea la implementarea acesteia
• Utilizarea sistemului CRM al companiei pentru activitățile zilnice, rapoarte
• Gestionarea promoțiilor (buletine informative, e-mailuri, campanii)
• Participarea la traininguri periodice (informații despre vânzări și produse)
• Respectarea regulilor interne ale companiei reglementarilor legale din tara
• experiență anterioară dovedită în vânzarea de produse electrice (3 - 5 ani)
• capacitatea de a lucra individual în vânzări pe teren
• studii superioare tehnice, având specializarea Inginer Electronist / Electrotehnist, Automatizări;
• excelente abilitati de comunicare, negociere
• dispus pentru călătorii frecvente de afaceri
• permis de conducere cat. B;
• cunoștințe de Microsoft Office
• Engleză bună scrisă și vorbită
Pachetul salarial atractiv, bonusuri trimestriale / anuale pentru indeplinirea target-elor, tichete de masa