Angajare Asistent de Proiect

SC CIVITAS CONSULTING SRL

02-12-2014 | EXPIRA LA 04-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ocupantul postului va avea următoarele atribuții principale:
- Identificarea surselor de finanțare nerambursabilă;
- Analiza potențialilor clienți în vederea stabilirii încadrării în criteriile de eligibilitate stabilite prin Ghidul Solicitantului;
- Întocmirea dosarelor Cererilor de Finanțare în conformitate cu cerințele Ghidului Solicitantului;
- Oferirea de consultanță în derularea procedurilor de achiziție publică;
- Organizarea ședințelor de monitorizare a implementării proiectului;
- Întocmirea cererilor de plată în concordanță cu cerințele normelor de implementare stabilite de către autoritatea de management;
- Deplasări în teritoriu.


CERINTE

- Persoană organizată și serioasă, cu o capacitate de muncă în echipă bine dezvoltată;
- Gândire critică și atenție sporită la detalii;
- Capacitate de muncă în condiții de stres și termene limită impuse;
- Cunoștințe operare PC: Microsoft Office, utilizare Internet ca sursă de informație corectă;
- Experiență în consultanță pentru domeniul accesării finanțărilor nerambursabile și domeniul implementării investițiilor finanțate prin fonduri nerambursabile (Entry – Level 1 - 3 ani);
- Diplomă Manager de Proiect acreditată de Autoritatea Națională Pentru Calificare;
- Experiența în derularea procedurilor de achiziție publică constituie un avantaj, preferabil certificată de o diplomă acreditată de Autoritatea Națională Pentru Calificare;
- Experiența în domeniul analizelor financiare legate de investițiile din fonduri nerambursabile constituie un avantaj;
- Cunoașterea limbii maghiare constituie un avantaj;
- Permis de conducere categoria B (experiență minim 1 an);
- Candidatul va transmite CV actualizat în format Europass însoțit de o Scrisoare de Intenție prin care argumentează decizia de a aplica la postul disponibil, prezintă planul său de dezvoltare profesională și reliefează calitățile care îl recomandă la adresa de email officeconsulting@civitas.ro.


DESCRIEREA FIRMEI

S.C. Civitas Consulting S.R.L. a fost înființată în anul 2008, având ca domeniu principal de activitate consultanța în afaceri. Firma a reușit ca, până în prezent, să deruleze proiecte cu un caracter diversificat, în cadrul unor investiții pe diferite domenii de activitate (producție, prestări servicii, agricultură, infrastructură, turism, dezvoltare rurală).
Organizația noastră reprezintă un cadru adecvat pentru dezvoltarea profesională a angajaților fiind caracterizată printr-o o echipă tânără și ambițioasă