Job expirat
Responsabilitățile tale vor fi:
Preluarea, prelucrarea si introducerea comenzilor in programul firmei
Emiterea si inregistrarea avizelor si facturilor de receptive
Intretinerea relatiilor cu clientii prin telefon si email pentru preluarea comenzilor
Oferirea de informatii concludente clientilor referitor la produsele companiei
Verificarea soldurilor clientilor
Urmarirea comenzilor livrate precum si actualizarea lor acolo unde este cazul
Îți dorești un loc de muncă stabil?
Ai experiență de muncă departamentul achizitii/distributii?
Știi să lucrezi în Excel și Power Point?
Îți placi să lucrezi cu clienții și să le oferi cele mai bune soluții?
Îți dorește un loc de muncă cu responsabilități dinamice?
Dacă răspunsul este DA la cel puțin două întrebări de mai sus, atunci trimite-ne CV-ul tău și noi te chemăm la un interviu.
Profilul candidatului pe care îl căutăm:
A lucrat cu un program de facturare
Știe să lucreze intr-un program de CRM
Gestionează cu ușurință sarcinile multiple
Are o atitudine proactivă și amabilă cu clientii
Are o foarte bună capacitate de ascultare și prelucrare a informatiilor
Beneficii:
Salariu motivant pieței din Cluj-Napoca
Transport gratuit (birourile companiei se află în Suceag)
60 de călătorii pe orice linie pe raza orașului Cluj-Napoca
Training pentru învățarea postului
Suntem o companie locala nou aparuta pe piata, care se adreseaza nevoii de schimbare si dezvoltare a liderului de IMM-uri.
Liniile noastre de actiune sunt: recrutare si teambuiding, leadership, strategii de management si business.
Programele noastre sunt sustinute de specialisti licentiati in: John Maxwell, Lominger, Resonanz Kutschera.