Job expirat
- elaborează cereri de finanțare în domeniul dezvoltării rurale și administrației publice
- identifică surse și metode de finanțare în special în domeniul administrației publice
- sprijină echipa de management în implementarea proiectelor în special proiecte de tip LEADER
- reprezentarea organizației în relațiile cu beneficiarii/partenerii;
- implicare în organizarea și derulare cursurilor de formare profesională
- participă la organizarea și derularea evenimentelor organizație
- menținerea relației cu presa
- oferă informații și orientare beneficiarilor și partenerilor
- dezvoltare organizațională, muncă voluntară
După caz postul implică deplasări în teren în mediul rural cu durată de mai multe zile
- Studii superioare universitare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul socio-economic
- cunoștințe privind programele de finanțare europene, administrație publică, dezvoltare rurala, mediul ONG.
- cunoștințe avansate obligatorii de limba engleza, română.
- cunoștințe avansate de operare calculator (Office, SPSS/STATA sau echivalent)
- permis de conducere cat B minim un an experiență
- experiență de lucru generală de minim 3 ani
- capacitate de lucru în echipa;
- flexibilitate în gândire, adaptabilitate;
- capacitate de analiză si sinteză.
- abilitați de raportare si de comunicare
Sincer, deschis către nou, creativ, dinamic, inclinat spre rezolvarea problemelor, responsabil, are disponibilitate de implicare și angajament, abilități de comunicare și organizare, adaptabil, dornic de a lucra într-un mediu neconvențional, dornic de a genera un impact pozitiv asupra societății.
Depunerea dosarelor de candidatură care cuprind:
CV- actualizat
Diploma (în copie/scanată)
Permis de conducere (în copie/scanată)
Scrisoare motivațională
Recomandare (facultativ)
La sediul Fundației: Str. Amoș Frâncu Nr. 6/1, 400073 Cluj Napoca
Pe e-mail la adresa kadar.imola@civitas.ro )
Fundaţia Civitas a fost fondată în octombrie 1992, motivaţia principală fiind nevoia creşterii capacităţii administraţiei publice locale şi nevoia stimulării implicării cetăţenilor în luarea deciziilor şi administrarea comunităţilor locale. Cum înțelegem să ne realizăm misiunea? Pentru realizarea acestei misiuni, Civitas şi-a stabilit drept obiective: elaborarea şi implementarea de programe în domeniul dezvoltării locale şi regionale; dezvoltarea relaţiilor dintre administraţia publică locală şi populaţie, sprijinirea iniţiativelor locale; organizarea de consultanţă de specialitate pentru administraţiile publice locale în diverse domenii.